Friday, June 9, 2017

Isu Video 'Lagenda Cun Raya Watsons Mohon Maaf

Watsons Mohon Maaf Isu Video 'Legenda Cun Raya''


#MaafkanWatsons


Seperti anda semua sedia maklum ketika ini, video pendek berdurasi 15 minit terbitan Watsons Malaysia telah menerima reaksi negatif dari pelbagai pihak.

Watsons Malaysia hari ini telah mengeluarkan kenyataan memohon maaf kepada semua pihak dan bukan niat mereka untuk menyinggung perasaan sesiapa.
Video tersebut mengambil inspirasi dari filem Dayang Senandong (1965) yang memaparkan konsep kecantikan dalaman -- namun yang sebaliknya terjadi.
Watsons Malaysia mengambil tanggungjawab penuh ke atas apa yang terjadi dan telah bertindak memadam video tersebut dari semua platform media sosial mereka.
Sekali lagi, Watsons Malaysia memohon maaf kepada seluruh rakyat Malaysia atas apa yang terjadi.

8 comments:

  1. Irra tgk video panjang dia okey je kak..

    ReplyDelete
  2. ermm itulah orang msia ni suke perkara2 cam ni di perbesarkan

    ReplyDelete
  3. Mungkin ada yg tersinggung... Watsons dah padam & minta maaf... Semoga lepas nie kita semua lebih berhati-hati sebelum buat sesuatu...

    ReplyDelete
  4. alamak tk sempat tgk videonya

    ReplyDelete
  5. tak sempat tengok pun lagi... salah faham je tu kan..

    ReplyDelete
  6. Ada tengok aritu. Tak sangka pulak kena kecam. Takpela watsons dah minta maaf tu kan

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah