Wednesday, March 27, 2019

Tuan Tanah Diserang Viral Fever


Hi korang...

Tuan tanah  viral fever...batuk teruk sampai suara dh macam itik serati...lain macam demam ni...SA berjangkit ngan Abah yg dh demam 2 minggu...sakit betul dada ni ha...kahak pekat..sampai abdomen sakit sangat sebab batuk..siap tangkap ke kepala...sendi-sendi jangan cakap la sakit betul...korang tolong doakan SA sihat ye ..kerja banyak tak settle lagi ni..memang tak bermaya kalau demam macam ni..semalam sebenarnya SA kerja..tapi dari pagi dah rasa teruk dan lemah sangat...kawan2 opis semua halau balik...sebab tak nak nanti ramai berjangkit...penat kalau demam macam ni...nak tido pun tak lena..kejap2 bangun sebab batuk...

12 comments:

  1. banyak kan berehat kak..makn ubat tu. air minum banyak2..moga akak cepat sembuh yer..

    ReplyDelete
  2. Bykkan minum air, semoga akk cepat sembur..

    ReplyDelete
  3. Alaaaa siannyaaa Suria...get well soon Suria..minum air barli suam yaa...

    ReplyDelete
  4. Aduhai... Kami doakan SA cepat sembuh ye... Perbanyakan bersabar dan minum banyak air masak...

    ReplyDelete
  5. Mudah2an cepat sembuhnya
    Jangan lupa pegi klinik

    ReplyDelete
  6. syafakillah kak.. banyak2kan berehat..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah