Wednesday, March 6, 2019

WW: Perasaanku Ketika Ini..

SA busy......





Feel free to leave a caption which suitable with the photo...

Clue...perasaan SA ketika ini...

So...jom la..ber WORDLESS WEDNESDAY 

Caption sape paling win dapat Lipstick......( Untuk hari ini sahaja)

9 comments:

  1. Andaikan kau mengerti perasaan ku saat ini namun engkau tak mengerti itu

    ReplyDelete
  2. alololo comelnya awak. rasa nak gigit2 je pipi montel tu. semoga membesar dengan baik dan sihat.

    ReplyDelete
  3. Sayerr sedih ni, naper acik2 xbaca blog mama sayerr. bacala..xbaca sayerr nangis la..yeayy..acik dah baca..sayerr xjadi nangis..hihi

    ReplyDelete
  4. Pic 1: Mama.. Kita nak baju baru.
    Pic 2: mama... Mama dengar tak ni
    Pic 3: yeaaaayy.. Tq mama...

    ReplyDelete
  5. rasa sedih runsing di jiwa, tp lepas tu alhamdulillah... lega

    ReplyDelete
  6. Rawannya hati siapa yang tahu...
    Gambar last: wajah bila bertemu yang tersayang yeyy

    ReplyDelete
  7. sedihhhhhhhhhhh, nak buat macam mana....redha aje lahhhh..nak fikir sangat buat apa..hurmm~

    ReplyDelete
  8. comel sgt cebikan itu la baby oiiii..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah