Tuesday, October 13, 2020

Selfie With Nur Tiara Safiyya..

Hi korang...

SA dengan anak - anak buah memang sangat- sangat close. Kalau lama tak jumpa mesti ada yang merindu- rindu..macam SA ngan Tiara ni ha...kalau mula- mula balik tu tak nak langsung dekat. Bila dah lama- lama baru ok...melekat jer la...sebab tu SA rajin melayan anak- anak buah. Manja jangan cakap la...tapi SA jenis kalau sayang..memang sayang betul- betul la..kalau buat salah memang kena marah jugak. Ahad lepas SA berkepit dengan Tiara ni...bukan main manja dia sekarang...tak leh tinggi kan suara sikit. Klaau ibu dia tinggikan suara sikit dia menangis macam tengah dalam kesakitan.. Kadang- kadang ibunya suka mengusik...biasa la anak no 2 kan memang cepat sentap...

Jom tengok macam- macam aksi SA dan Tiara. Abaikan kecomotan SA tu ha...










Geram jer tengok dia kan...kalau baba amik selfie bukan main suka.. lagi satu dia suka menari. Nak plak suka sangat tengok video Zumba kat youtube. Lepas ni jarang la dapat jumpa Tiara ni...sure tengok time video call je la kan...Selangor, Putrajaya dan KL kan PKPB. 2 minggu la SA tak jumpa dia...takleh merentas kan...SA plak kerja macam biasa. Business runs as usual. Tengah tunggu surat dari HR la ni sebab kami memang kena kerja. Ada sesetengah yang tinggal di kawasan redzone jer yang kena bekerja dari rumah. Doakan SA kekal sihat ye...pengorbanan yang tak ternilai rasanya ni bila terpaksa bekerja dalam keadaan yang tidak selamat..
 


11 comments:

  1. Seronok kan sesekali dapat main dengan anak buah macam nie. Take care ya SA.. kita semua dah kena PKPB semula nie.. huhuhu..

    ReplyDelete
  2. Comel dia pandai buat muka depan camera ye. Semoga urusan kerja akak dipermudahkan. Aaminn

    ReplyDelete
  3. tu kenapa sampai berkerut2 mukanya tu..hahahah...

    stay safe kak and take care...

    ReplyDelete
  4. comel je tiara...brape umur dia sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiara ni baru setahun lebih, nampak besar sebab dia tinggi..

      Delete
  5. Alo cute je pandai selfie pula tu

    ReplyDelete
  6. Comelnya tiara!! Pandai selfie!

    Stay safe dan take care ya!!

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah