Thursday, October 22, 2020

Teaser Cerpen Seram Di Blog SA

Hi korang...

Suka cerita cerpen seram? SA suka tapi SA penakut....tapi nak share jugak..sebenarnya ini pengalaman kawan baik SA sendiri sepanjang kerjayanya sebagai kakitangan Kementerian Kesihatan. Beliau terpanggil untuk merealisasikan pengalaman beliau dalm bentuk cerpen. Kalau ada sambutan insyaallah nak dibukukan. Mana tau kan...genre seram memnag ada peminat tersendiri..ikutkan SA tak pandai bab ni..tapi SA cuba ok....


Apa pendapat korang sebagai follower blog SA? 

Kalau korang memberi galakkan SA akan teruskan....so..kat bawah ni SA share sikit teaser...

Jom baca......

Impian Ayah....untuk melihat salah seorang anaknya berkecimpung dalam dunia perubatan....sebab itulah aku di sini...menyambung impian ayah...Sebenarnya aku dah biasa dengan persekitaran Hospital Seremban..seolah- olah rumah keduaku.

Kenanganku berlari-lari naik dan turun di tangga Hospital Seremban sewaktu menunggu ayah menghabiskan tugasan on-call pada waktu malam. Sedikit pun tidak ada rasa takut pada waktu itu, berlegar-legar di kawasan hospital pada waktu malam. Cuma ada sedikit terasa terganggu apabila menoleh di di penghujung laluan pejalan kaki. Dari jauh aku boleh melihat laluan bertangga untuk turun ke bilik mayat yang terletak di bahagian bawah...suasana sunyi itu biasa...tapi malam itu...sunyinya terasa lain benar......seolah- olah.....

BERSAMBUNG....

He..he....SA plak yang cuak...bukan korang tak tau SA penakut kan?

10 comments:

  1. Aishhhh kita ni tak biasa macam cite seram..takutttt..
    Kalau tengok filem yaaa...tu pun bertangkup muka oii..ni nak buat gaya apa ni sambil baca kang hahahahaha

    ReplyDelete
  2. Okay... Sambung please! Nak tahu kesudahannya...

    ReplyDelete
  3. penulisan dari kisah benar menarik juga untuk dibaca. boleh sambung kak :)

    ReplyDelete
  4. Curlass. SA pandai bercerita. Boleh ni.

    ReplyDelete
  5. saya minat cerita seram, tapi dari segi penulisan ni ada level tertentu keseraman dia buat saya sebab saya susah nak dapat seram dari pembacaan..sebelum ni pernah siap beli e-book tapi alamak rasa macam baca mastika..tapi saya pernah baca novel thriller yang buat saya rasa tengah baca tu ada orang perhatikan saya...haaa..so, saya akan tungguuuu cerpen seram akak!

    ReplyDelete
  6. suka cerita seram tapi nak baca malam2, x berani. nampak entry SA yg sambungan ni. esok lah baca kat ofis. ni dah malam. haha..

    ReplyDelete
  7. Wah menarik nie SA.. Kak Sue pun penakut tapi suka naca atau tengok cita seram..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah