Wednesday, July 18, 2012

Colouring Contest..No 9 pun jadila....


Sabtu lepas..aku kena paksa oleh si Dania ni...kena pi sekolah dia tgok dia masuk pertandingan mewarna
rupanya pemaju taman umah aku tuh buat promosi kat situ sempena cintai alam sekitar la..disampaing tuh duk buat promosi untuk rumah baru..pandai diorang kan...
Dania suruh aku dtg kul 8am..xde makna..kul 9 baru aku pi..x kuasa aku duk sana lama2...

 sampai2 kelas dia terus amik gambar...x ramai pun peserta..kategori umur 7-9 tahun ada la 15 org...
 senyum sket...
 kakak..mana ada rumah atas pokok kaler merah...dia jawab..suka hati dania la..rumah dania kan...( confirm kalah dalam hati aku la ckp)
 kawan dia ni cantik jer kaler..
 hadiah..
 hadiah utama
 hahahahaha...menag plak walau tempat ke 9..dpt jugak hamper..aku dah target dia x menang de..sekali..
mcee umumkan nama dia..aku pandang dia..dia pandang aku...hahahaha...dah amik hadiah dia ckp..
Dania dah kata kan...mesti menang hamper punya....hahahaha
nak balik tu amik gambar ngan maskot Sri Pajam Developers ni..ada sekali gambar mama
tp x leh publish...papa marah nanti..mama lawa sangat...
hahahahaha...
jadila kakak..dapat hamper tu..bangga mama tau..walau out of expected colouring dia..dapat gak no 9..budak yg aku kata kaler lawa tu dpt no 15...hehehehe...


7 comments:

  1. tahniah!!
    ok la janji dpt hamper kan
    mata juri x sama mcm mata ko noks..hahhaa
    bleh plak yg ko kata lawa dppt no corot ek

    ReplyDelete
  2. congratulations!!! dapat hadiah gak kan..perghh hadiah utama ttu tak tahan..hehehe

    ReplyDelete
  3. congrats dania..walau tmpt ke-9 ok what.. rumah dania cantik kaler merah..kalau acu pon boh kaler tu gak..hehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah
    janji dpt adiah kan

    ReplyDelete
  5. tahniah dania.
    oklah tu dpt hamper sekurangnya dpt juga sesuatu kan :)

    ReplyDelete
  6. dpt hamper pun dah gempak dah kan...

    tgk la gambar sis, heheheh~ isk2..jgn la, nnt ur dear marah plak, hehehe...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah