Tuesday, July 17, 2012

Menu untuk makan2 last sebelum posa di opis...


Assalammualaikum...
Hari ni aku nak kongsi ngan menu semalam aku bawak pi opis sempena  last makan2 secara berjemaah sebelum posa...macam2 lauk ada tp aku x amik semua gambar..x de mood..
Menu Ikan Tilapia berlada ngan ikan masin terubok goreng...

 with flash
 without flash
 without flash
with flash

haaaaa.....sajer jer dengki ngan korang letak gambar menu...gambar masa majlis..karang2 la aku update..
jemput jamu tgok gambar eh...
kejam aku kan...hahahahahaha...sorry...


6 comments:

  1. sedapnye ikan terubuk masin weyyyyyy !!!!

    ReplyDelete
  2. hoiii nasib aku tgh kenyang
    sedap ny ela lauk
    esk pn aku plan nk buat makan2 kt opis
    tp da ade 2 3 kerat jek opismate ni, masak 1 lauk sorg da cukup

    ReplyDelete
  3. bestnya kat ofis dia ada wat mkn2...

    ReplyDelete
  4. kira makan last di siang hari lah ni? ekekekeke

    ReplyDelete
  5. laaaa...tajuk da gempak...baru nak feeling lauk2...ternyata tertipu

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah