Thursday, July 26, 2012

Tak Pekak ke Dik Oiii

gambar dari fb 


Ni mesti budak asrama ni kan...aku tgok gambar ni..gelak sakan...
ini kalau pasang sebulan posa..confirm lepas sebulan langsung pekak...tp kalau dah jenis tido mati
confirm x leh bangun kan...
so far dania ok jer bangun sahur..x la liat..pada dia bangun sahur adalah bangun untuk pi sekolah


10 comments:

  1. haha..ni jenis liat bgn tdo la ni...jgn terkejut bunyik alarm lgsg pengsan sudah laa..

    ReplyDelete
  2. mhuahuahuaaaaa....hadoiii macam-macam laaaaa....kretif sungguhh.mau pecah gegendang telinga bila jam munyikk..hahaha

    ReplyDelete
  3. ya allah... pecah gegedang

    ReplyDelete
  4. he he mmcm2 ragam yek

    ReplyDelete
  5. humang aihhhhh... haha tumpang gelak gak...

    ReplyDelete
  6. All
    - agak2 la kan nak bangun sahur nyer pasal...

    ReplyDelete
  7. hahahaha...kalo alarm munyi tak bangun jugak tak tau le nak ckp ape hahaahaha

    ReplyDelete
  8. Dulu guna jam.. sekarang guna hp tapi kalau hp hbs bateri memang terlajaklah.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah