Monday, July 30, 2012

Si Kembar Suka Strawberry


Si kembar ni...nampak apa jer makanan dah pandai sebut..mamam...mamam...
semangat dah badan kedua-duanya...x larat nak dukung..ari tu ntah sapa bagi strawberry ntah..
cantik boleh tahan besar2...dia nampak aku makan...dia pun nak...mama...mamam...siap hulur2 tangan..
aku pun bagi ler..

 ingatkan masing2  x suka...ewah....suka plak diorang..
 see adelia ni....sedap jer makan...x masam pun...
 sehingga menjilat jari...
leka..sampai habis...

Bagus....elok untuk penghadaman...elok untuk tumbesaran...
elok untuk kulit jugak...tp si kembar ni kulit sgt2 sensitif....x leh silap sikit...
aku memang selalu beli buah2 kat umah tu..sebab diorang suka makan kan...
ada yang tanya kenapa aku asyik update si kembar jer...dah tentu la si kembar ni anak buah aku...anak buah pun kira anak aku jugak la kan...lagipun dulu si Lisa yg handle blog ni..ada yang dah kenal Lisa..
sure nak tau perkembangan anak dia kan....


5 comments:

  1. cicah coklat la sedap...ekekek...

    ReplyDelete
  2. boleh geng ngan KA, pown suka strawberry specially wit coklat hehe ala2 tuk T

    ReplyDelete
  3. teringat time ika kecik dulu.. kulit dia yg sensitif, kesian tengok pipi semua bengkak2.... tapi dah besar ni, OK skit dah

    ReplyDelete
  4. Strawberry tu celup dengan coklat. Aduh.. melting sekejap..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah