Thursday, July 26, 2012

Riadah Si Kembar

Si kembar setiap hari mesti nak berjalan..x kisah la setakat jalan kejap jer depan rumah naik beskal ke apa
masa gambar ni..kejadian last week...kami adik beradik berkumpul...a day before puasa..
actually ni taman permainan untuk kawasan taman umah aku tu...tp utk fasa baru la..x ramai lagi yg duduk..
x jauh jugak dari rumah aku...kalau larat leh jalan kaki....


Si kembar main jongkang jungkit...Pak ngah and Mak Teh tolong pegang


Mak Ngah ngan kakak Dania main buaian....


Abang Iki main gelongsor....berani ke tu?


Si kembar belajar baca ABC...bagus la taman ni...


Adeliya buat apa tuh?


Benda tu boleh pusing2 suka la dia...leka main..nak balik ateh ckp semua menangis...

Dah ada taman ni senang la..x yah nak bawak main jauh2 ..masalahnya kembar ni x pandai jalan lagi...
lambat...takut pun yer jugak...umur dah 1 tahun 2 bulan dah...baru nak jalan2 jatuh...
memang kembar lambat ke?


Sumber > blog Acu si kudut 


5 comments:

  1. selalunya, yang tak kembar, setahun dah boleh jalan kang kak?

    mungkin dorang tak berani lagi kot.

    ReplyDelete
  2. Budak2 memang tak boleh dipisahkan dengan taman permainan.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah