Tuesday, July 10, 2012

Beranak Bersepah2..Hish!!!


Pernah tgok spider bertelur and tetiba beranak pinak kat dinding....huiii...geli u olls...merembik2 anak eh...udah macam semut plak...ni spider ni sempat aku snap gamba eh masa kat umah adik aku ari tu...
adik ipar aku sampai nak sembur ngan ridsect tp abah x bagi...
ye2 abah marah sebab labah2 membawak rezeki...(kepercayaan mana pun aku x tau)
biasa la orang tua2 banyak nau pantang larang eh...

 ini jer gambar terbaik aku dpt amik...
lambakkan anak2 spider ni....geli weh tgok.....

sebenarnya penuh at dinding dapur dia..tp kejap jer la...lepas tu dah putih balik dinding...
ntah mana ntah mak spider tu arahkan anak2 dia selamatkan diri...
hahahha...boleh plak mcm tu kan...


17 comments:

  1. huhuhu... banyaknye anak2 dia...

    ReplyDelete
  2. a'salam

    labah-labah adalah sahabat nabi jadi janganlah di bunuh labah itu yea...

    ReplyDelete
  3. Anum
    - akak tgok real mmg geli dik..

    ReplyDelete
  4. Masz Sidek
    - banyak giler..cuma x dpt nak amik gambar whole..guna HP jer pun..

    ReplyDelete
  5. x penah tengok..... eee geli la pulak.....

    ReplyDelete
  6. Zainab
    - sib baik sempat tahan adik akak..kalau x dia nak sembur ridsect jer..huhu

    ReplyDelete
  7. salam kenal
    branak skali byk camtu..eii..x tgk live pn x pelah...

    ReplyDelete
  8. eeeee... aduyai .. gelis nyeeee


    Salam kenalannnn

    ReplyDelete
  9. errkkk.. byak ler pulak ! geli nengk eh

    ReplyDelete
  10. labah2 kan makhluk yg selamatkan nabi masa nabi sembunyi dari musuh kat dalam gua (tak berapa ingat kisahnya)...sebab tu la kita takleh bunuh dia.tapi boleh ja buang sawang2 tu utk kebersihan.

    ReplyDelete
  11. spider ni bertelur ke beranak erk? mcm mana rupa telur dia? sbb mmg hangin tau.. bikin rumah bersawang aje kijenyee..

    mekchu kalo jumpa, mmg amek tisu dan penyek2 kan aje.. dgr jugak org tua2 kata tak elok bunuh spider.. abis, tak kan nak rumah penuh sawang kannnnn

    ReplyDelete
  12. jahattttt

    ngeri la tengok pic pun xleh !

    ReplyDelete
  13. ishh tak shukerrrnyer ngan spider..bersawang umah kalau ader spider neh..tapikan spider bertelur ker?tak pernah plak jumpa telurnya apatah lagik anak2 nyer yg seramai itu...cam ngeri jerk tgk..

    ReplyDelete
  14. wowww spiderman...hhehee aduh...bahaya tak yg tu?? kalau saya dah keluar dari rumah dah...hehhee

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah