Thursday, July 12, 2012

Jom Naik Beskal


Dua beradik kembar ni ada beskal..hadiah dari ibu dan ayah eh sempena ulangtahun pertama diorang bulan 5 ari tuh...huish..penuh dah umah aku tuh ngan barang2 diorang...Mak teh eh plak bagi princess house..Acu eh bg keldai biul...ngan barang2 mainan kakak Dania lg...mcm kat taska plak..sib baik beskal ni parking kat garaj..

 pon...pon....tepi2..Adelia nak lalu..
 op..op...Aressa nak kayuh ni...
 posing jap ngan kakak Dania...
 Aressa pun nak pon..pon...moody sebab siang tuh jatuh beskal..hahahaha...

Adeliya ni plak x reti nak duk diam..nak berdiri la..apa la....jatuh kang x pasal2...

update si kembar ni...Adeliya dan Aressa suka berebut barang...kalau x dapat Adeliya gigit adik eh...adik eh Aressa plak..cembeng..sikit2 nangis..nangis stok  mcm kena dera punya...
pening ayah ngan ibu eh...x leh rapat langsung...masing2 kuat cemburu...apa2 benda kena ada 2..kalau x...berebut...dulu Adeliya suka mengalah...now..dia lak jadi ganas...mana bleh kan...sikit2 adik dpt..sikit2 adik...Aressa plak manja...
aduhai...anak...anak...sib baik anak buah...kalau anak aku sendiri..confirm pening...


6 comments:

  1. gitu lee kalo dah kembarkan along..semua kene ade dua...so bertambah2 lee semak ngan barang menan byk2 heheeheh...tapi takpe demi si comel pejam mate jek laaa heheeheheh

    ReplyDelete
  2. hahahaha cute...depa dah pandai geget2 gituw yerr...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah