Friday, September 7, 2012

"Anu" Buaya Ubat Tenaga Batin???


Hahahahahahahahahahha...
gelak sorang2 aku tgok kartun kat Kosmo ni...
comel jer anak buaya tu kan...
adeh....
tapi kan....
Buaya ada anu ke??????


23 comments:

  1. Ade kot... Klu takde, tak kn la boleh mbiak kn... Hehehe

    ReplyDelete
  2. ade ke yg sanggup mkn huhu. tp mmg terhibur ptg2 cmni hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha mau 'menikus' boya2 tu pasni..hihih bikin sy tersimpul2 sengih pepetang nih..hihihihi

    ReplyDelete
  4. tak beani nak check kat buaya tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. pupus la buaya kalau betul jadi rebutan tang anu tu kan?

      Delete
  6. memang pelik kan, semua benda nak makan

    ReplyDelete
  7. makan anu buaya tu yg jadi buaya darat...hahaha

    ReplyDelete
  8. erkk.. mmg buaya ada anu la. Bukan kena makan. Just rendam dlm air. then minum untuk kuatkan tuuttt. haha. Pelik bagi org zaman moden.. tai xpelik pada dan biasa bagi org 50 an -60 an

    ReplyDelete
  9. Anak buaya tu comel je.. cer bayangkan jadi haiwan peliharaan.. hehehe..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah