Thursday, September 6, 2012

Bila Dah Berkumpul 4 Bersaudara...


Wallawei....hari ni aku bz giler..mcm2 bos baru nak...ni dia dah balik...jam dah kul 6 ptg..
aku baru nak tarik nafas...
boleh?
ni aku hidangkan kat korang gambar2 kat Muar ari tu...

 bersepah sana sini...Zikri tgh kutip mainan x bagi si kembar main...kedekut!!!
 tgok tu...jerit2 mintak mainan kat kakak...kakak jer boleh main...baby x leh...
 budak2 apa dia tau kan...nak jugak la main...
 dapat pegang ball jer la...
 Sian Aressa dan Adeliya
 sambil main sambil Ibu suap makan
 tgok la budak kedekut ni....
 sib baik ada Acu nak layan...
 Adel dah pandai jalan tau....
 pandai menari...
 yeay...tepuk tangan pandai.....
 ni aksi yang dia suka...
alamak dah penat...

ni la ragam anak2 kan...
dulu kita anak2 memang mcm ni jugak kan?
x leh la nak kata apa....
dunia kanak2 adalah dunia paling indah...
setuju?


6 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah