Thursday, September 27, 2012

Si Kembar Dah Dapat Kaki...


Belum dapat kaki masing2 bising...bila nak jalan..dah besar dah..setahun lebih dah pun....tp..bila dah dapat kaki...masing2 x reti duk diam...siap terus nak belajar berlari plak...
maknanya si kembar ni sekali dapat semua sekali berjalan, berlari dan bercakap...

Adeliya bersama ibu makan kat kedai...
 Aressa bersama ayahnya..
 see x reti duk diam2
 bab shopping no 1 yea.....
Dah x mo pegang...mcm bagus jer bawak bag mcm nak pi sekolah...beg mama belikan kat Guangzhou ari tu..sorang satu dapat..buat letak botol susu

puas ibunya mengejar dia..
yang lasak sgt Adeliya....Aressa ada masa2 akan menjadi lasak...
dia suka mengikut...apa kakak dia buat..kalau dia nak ikut..dia akan ikut...dia jugak pandai ajuk orang ckp...
hehehee...
masak la Ibu dan ayah diorang...bab berebut bergaduh memang no 1...


9 comments:

  1. Banyaklah lemak yang terbakar bila terpaksa mengejar mereka. :)

    ReplyDelete
  2. mmg comel nok...comel je dorang bwk beg tu...

    gambar no. 4 tu mcm pandai je nak shopping sendiri kan...ekekek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg diorg suka shopping...pi mn2 mmg kena beli...x kisah la..baju ke...baru2 ni beli kasut yg ada bunyi tu...semak aku dgr...

      Delete
  3. Suka tengok budak2 baru belajar nak berjalan.. comel.. terkedek2..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah