Monday, September 3, 2012

Si Kembar Lagi...


Macam biasa aku hidang la gambar baru si kembar ni...dalam family aku sekarang ini la penghibur hati semua org...mcm2 ragam..kelakar pun yer..lasak ya rabbi x leh nak ckp apa la...

 Adeliya dan Aressa dan Acunya...
 tgok la aksi si Adeliya ni...pasling suka jalan2 kat shopping compleks..
 sekarang dah dapat kaki..nak berjalan jer..x terdaya nak melayan...masukkan dalam troli tuh
 nampak x cubaan diorang nak keluar..
 Adeliya ni banyak helah ni...pandai betul....ada jer dia fikir mcm mana nak lepaskan diri...
 Aressa...x nak duk dalam troli dah...nak jalan mcm org besar...
 bila dah berjalan...jalan jer la kan sampai pandai..ini tak ...nak terus berlari plak...semua nak sekali harung...tgok la kakak Dania acah2 dia...
Adeliya dan Kakak Dania...bukti Si Kembar x nak duduk dalam troli dah...
kalau aku jadi dorang pun x nak aku duk dalam troli...asyik terkurung jer...kan...kat mana lokasi ni...hihi
Aeon Seremban 2, Buat apa?temankan si kudut shopping barang2 peribadi dia nak balik Sarawak 
oh yes...si kudut nak balik Sarawak dah...8hb ni flight tghari...kesian si kembar dah xde bibik dah...
nasib ler......


6 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah