Saturday, September 8, 2012

Pekerja salon rambut yang cute!!!


Gambar ni aku snap masa kat umah angah....lama tau Aressa main2 ngan rambut ibunya...
terus dapat idea...
hehehehe...ini la kerja aku hujung minggu...snap gambar anak2...


 tekunnya amoi ni....cari uban ke cari kutu? hahahahahahahha
 amboi2...senang la ibu awak eh...ada dah anak dara mengulit rambut...Adeliya plak urut2 atuk yer...
bagus anak dara ni...kecik lagi tp dah boleh harap dah...
leka dia sampai x sedar aku snap...

anak2 comel mcm ni adalah makhluk tuhan paling seksi kan...
best tgok orang ramai2 anak..
special wish to my cousin..Aliza Muhammad
tahniah diatas kelahiran yang di tunggu2...6 anak sebelum ni perempuan semuanya...
yang ke 7 ni satu2nya lelaki...
dia ada ckp..kalau dapat lelaki kali ni...memamng nak pencen sebab dah penat..
gap anak2 dia sgt rapat...setahun ke 2 tahun sorang...semata2 nak dapatkan anak lelaki...
alhamdulillah allah perkenankan...besarnya kuasa allah...


7 comments:

  1. Best kan kalau anak main2 rambut kita macam tu hehe... kekadang saje2 suruh Hannah buat cam tu :-)

    ReplyDelete
  2. untung ade pekerja gitu..
    lumayan tak bayarannya..?
    heheheh

    ReplyDelete
  3. kalau guwa la kene cmtu. mau tumbang. stim gile ko kot kalau orang main kepala. rase ngantuk yang amat.haha

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dpt gak anak lelaki yg di idamkan

    best nye la kalo ada org main kepala kite gitu
    rasa relax sket

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah rezeki.. akhirnya dapat juga baby boy.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah