Friday, September 21, 2012

Rindu Kat Anak Dara Ni...


Mama rindu kakak...
Isnin tu dapat jumpa kejap jer kan...takpe hari ni mama balik mcm biasa...esok kita dating eh...
kita main masak2 macam biasa..apa kakak nak makan mama masakkan..ok?
siyes u olls,
5 hari aku tinggalkan dia hari tu memang meruntun jiwa aku...hari2 tgok gambar ka handphone..rasa mcm lain bila x jumpa dia mcm kebiasaan..
Naluri seorang Ibu kan?
stop kejap citer Guangzhou...

22 comments:

  1. biase la...jgn kata 5 hari..1 hari pun dah rindu..

    ReplyDelete
  2. macam mana ya perasaan wife saya..kalau saya ajak dia gi makan angin ..anak anak tinggal kat rumah nenek atuk...:)

    ReplyDelete
  3. aku pun tak boleh tinggal anak.. rindu giler tak tertahan la..

    ReplyDelete
  4. Salam, mcm tu juga sy. X pernah tinggalkan anak-anak utk 1 hari pon coz sy tau sy akan rasa terseksa. kursus sume st tolak... nk g exam pon sy bawak diorg n sanggup ulang alik...

    ReplyDelete
  5. sweet betul anak dara ko ni...
    mesti menjadi rebutan bila besar nnt ni...

    ReplyDelete
  6. dah balik dari guangzhou yea???

    ReplyDelete
  7. sapa tak rindu anak..esok lepaskan rindu puas2 tau..

    ReplyDelete
  8. naluri seorang ibu.. mmg lah sis.. 5hari tak jumpa anak ooii me dah meroyan dah.. p keja 8jam pun xsabar2 nk balik tgk anak.. ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah