Saturday, October 14, 2017

Hamil Selepas 11 Tahun Menanti


Alhamdulillah...

Sekian lama menanti dan menghadapi keguguran akhirnya allah makbulkan dan kini Dato Siti Nurhaliza hamil 4 bulan...bukan senang nak hamil ye selepas bermacam dugaan..SA tumpang happy. Doa SA agar Dato CT dan baby sihat sehingga tiba saat melahirkan...
Sweet sangat pengakuan dari Dato K mengatakan Dato CT sejak hamil x boleh berenggang lama dengan beliau...romantik sgt kan...kalau SA diberi peluang mengandung sekali lagi kan best...12 tahun dah x mengandung..sakit bersalin pun dah lupa macam mana kan....semoga allah permudahkan buat SA..hahaha...kalau ada jodoh atau lebih tepat kalau panjang jodoh SA dengan cik abe...seronok mengandung ni sebab boleh manja-manja kan..tp SA x rasa la manja2 dulu..lebih kepada berdikari je...
Semoga Dato CT sihat dan tidak mengalami masalah sepanjang kehamilan..semua yang sayangkan Dato CT semua mendoakan yang terbaik buat beliau...nampak berisi kan Dato CT tp x pe.. sementara je tu...nanti lepas bersalin sure bleh pi slimming centre...

Tahniah Dato CT...Tahniah Dato K....

9 comments:

  1. Lama juga tunggu cahaya mata dari Datuk S dan Dato K

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. rezeki untuk 11 tahun penantian..

    ReplyDelete
  3. Smoga dipermudahkan utk tokti.. Penantian 11 thn.. Sebak tgk video live update aritu

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..moga Dato Siti sentiasa diberi kesihatan yang baik dan dipermudahkan urusan hingga melahirkan.....

    ReplyDelete
  5. Tahniah tokti mama turut gembira

    ReplyDelete
  6. Sy pun tumpang happy bila dpt tahu Dato Siti preggy..Memang minat dia dari dulu lagi..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah...itulah yang dato CT harap-harapkan..tak sabar tunggu dia bersalin

    ReplyDelete
  8. Tahniah Datok CT, Semoga dipermudahkan semuanya.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah ... Semoga kengkawan yang lain akan dimurahkan rezeki cam DS jgk ... Jangan putus asa eak kengkawan ... Jgn putus berdoa ...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah