Monday, October 16, 2017

Masalah Sembelit Dan Kencing Tidak Lawas Pulih Dengan Jus Glamohealth

JUS GLAMOHEALTH (MINUMAN BOTANI PENGAGA DENGAN KURMA DAN HALBA)

SA dan sembelit serta kencing tak lawas memang tak boleh dipisahkan..dah pergi klinik, dah pergi hospital masalah tu sekejap je hilang lepas tu muncul kembali. Bila melalui masalah sembelit dan kencing tak lawas ni serta merta mood jadi tak best sebab tak selesa. Angin dalam badan jadi banyak dan ari- ari jadi pedih sebab kencing tak lawas. Orang tua- tua cakap minum air barli kan? SA dah minum air barli banyak tapi masih tidak selesaikan masalah.Boleh dikatakan dalam sebulan SA akan menghadapi masalah tersebut 2-3 kali. Dah penat dah pi klinik atau hospital...kalau boleh tak nak terlalu bergantung pada ubat- ubatan, takut masalah lain plak timbul kan.Ini la masalahnya kalau terlalu focus dengan kerja lepas tu bila tiba time nak buang air kecil terus lambat- lambatkan masa. Nasib baik tak kena Batu Karang lagi..kalau tak sure lagi bertambah sakit dan keadaan jadi makin teruk..SA akui SA mmg selalu tahan buang air kecil..

Baru- baru ni SA diperkenalkan dengan Jus Glamohealth iaitu Minuman Botani Pemecah Batu Karang , Village Formula yang mempunyai  pelbagai fungsi khas yang membantu memecahkan batu karang. Minuman ini tidak hanya khusus membantu memecahkan batu karang tetapi ramuan didalamnya juga membantu pesakit yang mempunyai masalah jantung, sembelit, masalah pencernaan, darah tinggi, masalah buah pinggang dan juga pedih ulu hati. Seminggu SA amalkan Jus Glamohealth alahamdulillah masalah SA pulih seperti sediakala khususnya masalah pencernaan dan kencing tidak lawas. Alhamdulillah SA rasa selesa sangat sekarang. Tak sangka keputusan SA untuk mencuba Jus Glamohealth adalah satu keputusan yang tidak sia- sia. Semuanya kini berjalan lancar..

Jus Glamohealth Rahsia Alam Untuk Kesihatan

Jus Glamohealth diadun daripada petua tradisional yang diamalkan sejak turun temurun. Petua yang sekian lama dilupakan. Dan kini, segala formula kandungan telah ditemui kembali dan ianya telah diperbaharui dengan menyediakannya dalam bentuk lebih mudah dan ringkas serta senang untuk diambil. Ramuan ini bertindak meleburkan ketulan-ketulan batu karang dan melarutkannya ke dalam air kencing sehingga tidak terasa sedikit pun ketika ia keluar daripada badan pesakit. Bahan- bahan semulajadi yang digunakan untuk menghasilkan jus ini adalah dari bahan- bahan semulajadi yang terpilih.Tanpa sebarang bahan chemical atau bahan pengawet ianya menjadikan Jus ini sangat sedap dan segar ketika diminum.


Minuman botani Jus GlamoHealth, Village Formula dapat mengatasi masalah seperti :

  1. Untuk memecahkan batu karang yang terdapat di dalam hempedu, buah pinggang, saluran/pundi kencing
  2. Untuk mencuci sistem perkumuhan
  3. Untuk mengatasi masalah kencing tak lawas/tak boleh control
  4. Menghentikan cirit-birit dan melawaskan air kencing
  5. Membantu mengawal tekanan darah tinggi
  6. Mencegah pengerasan arteri apabila berlaku stress spt tekanan darah tinggi
  7. Membantu melegakan penyakit pedih ulu hati
  8. Membantu pemulihan penyakit berkaitan hati dan hempedu





CARA PENGGUNAAN JUS GLAMOHEALTH

  1. 30ml (1 penutup) setiap hidangan. Amalkan sebelum tidur dan jangan dibilas selepas minum.
  2. Banyakkan minum air pada waktu siang untuk melancarkan proses pemecahan batu karang.

TESTIMONI & SOAL JAWAB

TESTIMONI 1


 TESTIMONI 2

TESTIMONI 3


i.Bolehkah ibu mengandung/menyusu mengamalkam jus glamohealth?
Kami tidak menggalakkan ibu mengandung mengamalkan jus glamohealth ini kerana khuatir berlakunya alahan kepada ibu. Manakala untuk ibu yang menyusu anak, boleh mengamalkan jus glamohealth.

ii.Adakah produk ini berdaftar dengan KKM?
Jus glmaohelath ini disahkan oleh mesti (dibawah KKM) dan ditanggung halal (makanan selamat dibawah tanggungan industri) dan 100% keluaran bumiputera.

iii.Apakah kesan selepas pengambilan jus glamohealth?
Kesan selepas mengamalkan jus glamohealth ialah batu di dalam buah pinggang dan salur atau pundi kencing akan terhakis atau terlerai/hancur menjadi kecil-kecil seperti pasir dan keluar ketika membuang air kecil.

iv.Berapa lama kesan yang boleh dilihat selepas mengamalkan jus Glamohealth?
Dalam seminggu ke 2 minggu. 

v.Berapa botol jus Glamohealth yang perlu diambil untuk memecahkan batu karang?
Bergantung pada saiz batu karang.

vi.Selain daripada khasiat pemecah batu karang,apakah khasiat atau penyakit lain yang boleh mengamalkan jus Glamohealth?
Jus batu karang ini juga boleh diamalkan untuk mereka yang mengalami masalah pencernaan, sembelit, sakit ulu hati, darah tinggi dan juga buah pinggang. 

vii. Berapakah umur yang boleh mengambil jus glamohealth?
Umur yang sesuai untuk mengambil glamohealth ini ialah seawal usia 11 tahun keatas.

viii.Satu botol tahan berapa lama?
Satu botol tahan 13 hari minum


Jom tengok cara pengambilan Jus Glamohealth dari SA.. ( Photo diambil waktu siang untuk review, sila ambil jus ini pada waktu malam sebelum tido)


Tuangkan 30ml atau satu penutup penuh


ready?


amalkan secara konsisten untuk keputusan cepat dan memuaskan


SA puas hati..

KANDUNGAN GLAMOHEALTH

  1. Lemon  - Menstabilkan tekanan darah tinggi, melancarkan pencernaan, menguruskan badan, membantu proses singkirkan toksin
  2. Ubi Bit Merah -Merawat masalah jaundis, hepatitis, loya, muntah-muntah akibat masalah pada hempedu, cirit-birit dan disenteri.
  3. Daun Celery - Membantu sistem penghadaman. Celery mempunyai kandungan air dan fiber yang agak tinggi dan sesuai untuk anda yang kerap menghadapi masalah sembelit.
  4. Daun Belalai Gajah -Mengurangkan risiko salur darah tersumbat,membuang toksin dalam badan
  5. Selasih - Sebagai ubat herba untuk kesihatan dan mengawal tahap gula dan darah
  6. Daun Dukung Anak - Merawat penyakit berkaitan buah pinggang dan hati seperti jaundis dan hepatitis B.
  7. Buah Delima - Mengurangkan berat badan, memberi dan merangsang tenaga batin, mengurangkan risiko penyakit kencing manis, membantu menstabilkan paras kolestrol, membantu merendahkan tekanan darah.
  8. Daun Durian Belanda - Membunuh sel kanser, mencegah osteoporosis, meningkatkan tenaga dan daya tahan, bermanfaat untuk jantung dan mencegah kerosakan saraf, merawat buasir dan keracunan makanan yang dihidapi oleh bayi, melegakan sembelit, diuretik semula jadi, merawat jangkitan di saluran air kencing, Vitamin C, melawan radikal-radikal bebas
  9. Madu - Memulihkan kembali bekuan darah dan membetulkan pengaliran darah. Mengimbangi kandungan lemak dan membuat jantung aktif. Menghilangkan rasa kebas-kebas dan mengurangkan tekanan darah tinggi. Memudahkan proses penghadaman dan lawas buang air. Menguatkan jantung, buah pinggang dan badan. Menyembuhkan penyakit dalam perut

SA dah consume...korang bila lagi? kita semua kena ingat ye..lebih baik mencegah dari mengubati kan..SA sangat- sangat rekomen pada korang untuk consume Jus Glamohealth ni..produk ini sememangnya bagus kerana menggunakan bahan- bahan semulajadi dan tidak mengandungi bahan- bahan chemical atau bahan pengawet..yang penting ianya mendapat kelulusan KKM dan 100% Halal. Sekiranya ada antara ahli keluarga terdekat yang mempunyai masalah batu karang boleh consume Jus Glamohealth ini...insyaallah berkesan.. ikhtiar tu penting kan?

Harga RM 120 Sebotol

Maklumat lanjut dan sebarang pertanyaan boleh hubungi:








Tel : 0122266953 / 0136918656 / 0136732012

Selamat Mencuba...


30 comments:

  1. Wah banyak khasiat ni. Boleh belikan untuk abah Nani nanti ;)

    ReplyDelete
  2. Boleh cuba produk ni. Jus kesihatan dengan bahan semulajadi mcm ni sesuai utk bdn. Hg pn xde la mahal sgt kan kak.

    ReplyDelete
  3. Batu karang ni memang membahayakan.. Kena cegah la seawal yang mungkin.

    Nanti bila sudah terlambat, tiada guna sudah untuk menyesal

    ReplyDelete
  4. selain dari rasa tak selesa dan memenantkan kencing tak lawas ni mmg menyusahkan kalau nak pergi masjid huhu..kena cegah sebelum parah huhu

    ReplyDelete
  5. wah macam best juga ni.. neeza selalu sembelit.. susah nak lawas.. geram je tengok orang lain boleh membuang cepat.. hahaha..

    ReplyDelete
  6. Kita pernah cuba produk ni dulu tahun bila yer tak silap 2015 kot lupa dah time tu baru lagi keluar produk ni berkesan..

    ReplyDelete
  7. dana dulu penah ada masalah batu karang sbb jns suka tahan2 kencing.. kadang tak lws kendcing.... nnti nk try lah minum jus nih.. mana tau sesuai ngn dana...

    ReplyDelete
  8. Kalau batu karang di pundi kencing boleh keluar melalui kencing, tapi kalau yg hempedu tu keluar kat mana ya? Sis hari tu kat hempedu...doc mmg suh je buang sebab katanya kalau tergelincir dari hempedu pun dah boleh nak pengsan dan boleh ke hati, lagi merbahayakan katanya.
    Apa2 pun kita kena cegah sebelum terkena la kan...mcm sis dah terkena..nak nyesal dah tak ada guna...huhuhu

    ReplyDelete
  9. Bahan-bahan dia dari bahan semulajadi, bagus tu..Memang elok untuk mereka2 yang ada masalah kesihatan macam SA mention kat atas tu..Setiap penyakit ada penawarnya..Yang penting kita usaha..

    ReplyDelete
  10. menarik ni..harga pun oky tak mahal sangat

    ReplyDelete
  11. Bagus nya produk ni. lagi kalau untuk kencing x lawas ni. Boleh syorkan kat famili dengan kawan-kawas lepas ni.

    ReplyDelete
  12. Menarik juga sebab gunakan bahan semulajadi. Boleh syor kan kat kawan2 kalau diorang ada masalah yang sama. Teringat masa berpantang lepas bersalin haritu kena sembelit adudu

    ReplyDelete
  13. Betul tu SA yang penting kita ikhtiar kan..

    ReplyDelete
  14. Kadang2 ada je sibling Bal yg kena sembelit. bal tak pernah kena dn taknak kena pun sebab dirang kata sakit lah jugak. Tq for sharing this product

    ReplyDelete
  15. Bagus ni..boleh membantu kesihatan kitaa..

    ReplyDelete
  16. Memang banyak pilihan kan sekarang untuk kesihatan - thanks sharing alternatif yang ini gak.

    ReplyDelete
  17. Elok ni sbb guna bahan semula jadi. Semoga sapa yg mengalami penyakit batu karang, korang boleh try cuba kan. Mana taw sihat pas ni

    ReplyDelete
  18. woww..banyak jugak khasiat dalam 1 botol ni ye.. harga pon not bad!

    ReplyDelete
  19. Wah bagus ya kak untuk batu karang.

    ReplyDelete
  20. Byknye khasiat dia kak. Boleh ushar ni.

    ReplyDelete
  21. Biasanya nak keluarkan batu karang kena operate.. ni boleh keluar sendiri.. ai is teruja ..

    ReplyDelete
  22. Pernah cuba minum nie sebelum nie... memang lawas je kencing lepas tue... Ada plan nak teruskan... tapi bajet bulanan tidak mengizinkan

    ReplyDelete
  23. bagus ke ni,boleh rekomen kat ayah la macam ni

    ReplyDelete
  24. Lepas ni kalau ada keluarga yang ada kencing tak lawas boleh syorkan produk nih

    ReplyDelete
  25. Ibu menyusu boleh ler minum noh, yang saya tau kurma ngan halba tu memang terkenal sebagai penggalak untuk penghasilan susu ibu, pegaga tu saya x pasti ...

    ReplyDelete
  26. Bagusnya. Boleh rawat batu karang. Boleh la amalkan minuman ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah