Thursday, January 17, 2019

TOP Perkenal TOP Plush Ultra Concentrated Fabric Conditioner Untuk Kelembutan Dan Wangian Yang Mampu Bertahan Sehingga 100 Hari

Kelembutan dan wangian yang menyegarkan untuk seisi keluarga pada setiap cucian 


Jika sebelum ini anda terpaksa membuat pilihan sukar di antara kelembutan fabrik atau wangian yang berpanjangan ketika hendak membeli pelembut fabrik, TOP kini telah menggabungkan kedua-dua kualiti terbaik itu ke dalam TOP Plush Ultra Concentrated Fabric Conditioner.

TOP, jenama pencuci No. 1 di Malaysia kini mengukuhkan posisinya selaku Pakar Pencuci Pakaian apabila memperkenalkan TOP Plush Ultra Concentrated Fabric Conditioner yang menawarkan kelembutan dan haruman selama 100 hari untuk sentuhan lembut dan bau harum setiap hari, dari satu cucian ke satu cucian seterusnya. Pengenalan TOP Plush telah mencipta satu kategori baru dalam kategori penjagaan fabrik iaitu perapi fabrik. 

TOP Plush diformulasi dengan teknologi cucian termaju daripada Lion Corporation, Jepun. Ia 3 kali lebih pekat berbanding pelembut fabrik yang biasa. Satu penutup penuh sudah cukup untuk anda menikmati kelembutan dan haruman bagi setiap cucian biasa serta cucian bermusim seperti langsir dan cadar sehingga 100 hari! Sebotol 750gm boleh bertahan sehingga 50 cucian. Manakala pek isian semula 600gm mampu bertahan sehingga 40 cucian. Formula ultra pekat membolehkan ia disimpan di dalam botol kompak yang ringan, mudah dibawa dan disimpan. Pada masa yang sama ia menawarkan kelembutan dan haruman yang mewah.  

TOP Plush Ultra Concentrated Fabric Conditioner menggunakan teknologi perapi fabrik termaju FibreTech dan Scent Micropod dari Jepun yang boleh memastikan fabrik sentiasa lembut serta wangi sehingga 100 hari. 

Teknologi TOP Plush FibreTech merapi dan melembutkan semua jenis fabrik untuk memberikan kelembutan luar biasa yang membuatkan pakaian lebih gebu. Ia juga membantu mengurangkan masalah lusuh dan koyak pada gentian fabrik, sekali gus memanjangkan lagi jangka hayat dan kegunaan fabrik tersebut. Teknologi perapi fabrik ini membantu mengurangkan kedutan agar lebih mudah diseterika, membolehkan anda mempunyai lebih banyak masa untuk bersama keluarga dan rakan-rakan. 

Teknologi perapi fabrik Scent Micropods di dalam TOP Plush meresap haruman segar ke dalam fabrik menerusi kapsul haruman yang diaktifkan apabila disentuh. Wangian itu mampu bertahan sehingga 100 hari di antara cucian. Ia sesuai untuk pakaian harian, majlis khas dan fabrik yang jarang dibasuh seperti cadar, alas kerusi, karpet dan langsir. 

Haruman tidak harus diambil mudah kerana ia mempunyai kuasa untuk membina keyakinan, menaikkan mood dan merapatkan hubungan di antara manusia. Kajian menunjukkan bahawa haruman segar boleh memberi impak positif kepada kehidupan seharian. Mood Media turut melaporkan bahawa 40 peratus mood menjadi lebih baik selepas didedahkan kepada haruman yang menyenangkan . TOP Plush boleh menaikkan mood anda dengan menjadikan fabrik yang dibasuh lebih selesa, memiliki tekstur mewah dan haruman menyenangkan sehingga 100 hari.  

TOP Plush juga mempunyai manfaat tambahan seperti 99.9% anti-bakteria, mengawal bau busuk, mengurangkan  kedutan fabrik agar mudah diseterika, mengurangkan lekapan statik, mengekalkan bentuk fabrik dan memiliki kandungan berasaskan tumbuh-tumbuhan yang lebih mesra alam sekitar.  

Ia didatangkan dalam lima haruman menarik menerusi varian warna berbeza untuk memenuhi keperluan pelanggan yang berbeza. Antaranya ialah Spring Blush berwarna merah jambu untuk kelembutan kewanitaan dan Morning Breeze berwarna biru yang memberikan wangian segar dan yakin. Tidak ketinggalan, Soothing Care berwarna putih yang lembut untuk kulit bayi, bauan elegan Glamourous Magnolia dalam warna kuning dan tarikan romantik Scarlet Passion berwarna merah. 

Pengurus Pemasaran (Bahagian Barangan Penjagaan Kediaman) Southern Lion Sdn. Bhd., En. Leroy Yoon menyatakan bahawa perapi fabrik pekat TOP Plush Ultra direka khas selari dengan janji jenama TOP iaitu Inovasi untuk Kehidupan yang lebih Baik (Innovation for Better Living). 

“TOP terkenal kerana menawarkan pelbagai inovasi demi memenuhi keperluan pelanggan dan memberikan pengalaman mencuci pakaian yang lebih baik. Hasilnya, pakaian lebih segar, bersih, lembut dan wangi. Menerusi pengenalan TOP Plush, kami mempunyai rangkaian penjagaan pakaian yang menyeluruh untuk ditawarkan kepada pelanggan, seterusnya dapat memenuhi keperluan mereka. Dengan hanya satu penutup kecil, TOP Plush menawarkan kelembutan dan keharuman segar setiap hari sehingga 100 hari,” kata Yoon. 

TOP Plush boleh diperolehi daripada peruncit di seluruh negara dalam botol  750ml pada harga RM11.25 (WM) & RM12.10 (EM). Manakala pek isian semula 600ml berharga RM8.00 (WM) & RM8.65 (EM) setiap pek.  

Ia hadir dalam lima varian untuk memenuhi keperluan pengguna:



Morning Breeze
Mulakan hari anda dengan wangian yang segar dan meyakinkan. Sesuai untuk pengguna yang mempunyai gaya hidup aktif supaya kekal segar dan wangi sepanjang hari. 


Scarlet Passion
Manjakan diri anda dengan wangian ros yang romantik sepanjang hari. Nikmati rasa cinta dan manjakan diri anda dengan bau bunga ros yang menenangkan. 



Soothing Care
Mereka yang mempunyai kulit sensitif tidak perlu bimbang untuk menikmati kelembutan fabrik kerana varian ini telah diuji secara dermatologi. Sesuai untuk pakaian si kecil. 




Glamorous Magnolia
Serlahkan gaya mewah dan fesyen anda dengan Glamorous Magnolia. Anda akan berbau harum seperti memakai wangian esklusif sepanjang hari. 



Spring Blush
Kelembutan feminin Spring Blush berwarna merah jambu memberikan anda kesegaran untuk rasa lebih muda dan bertenaga! 


Tentang Southern Lion Sdn Bhd

Southern Lion Sdn Bhd ialah syarikat kerjasama 50/50 di antara Lam Soon (M) Bhd dan LION CORPORATION, Jepun. Ia sentiasa berusaha untuk meningkatkan kualiti kehidupan pengguna di Malaysia dengan menawarkan produk-produk isi rumah seperti penjagaan fabrik, kediaman, kecantikan dan oral yang inovatif pada harga mampu milik. Southern Lion merupakan syarikat pengeluar bahan cucian pertama yang menerima pensijilan ISO 9001.

11 comments:

  1. yes..kita pun memang suka dengan TOP ni...

    ReplyDelete
  2. ni tak payah guna minyak wangi sebab baju dah wangi, kannn

    ReplyDelete
  3. bagus top ni..bau dia tahan lama. Pakaian kalau cuci guna top then jmur dalm rumah xbau hampak..:)

    ReplyDelete
  4. produk baru xpernah guna TOP lagi nanti boleh try ni

    ReplyDelete
  5. Wah.. Top pon dah ada produk baru dan banyak pula pilihan boleh lah beli dan cuba!

    ReplyDelete
  6. Nk tryla yg bau2 segar ni... sbb sblm ni pakai sabun dia mmg wangi

    ReplyDelete
  7. waahhh...sy mmg pakai TOP...dah bertahun tahun dahh...
    tapi hari kat jusco belom nampak lagi yang ni

    ReplyDelete
  8. Oo..ni yang terbaru ye. Bolehlah cuba ni lagipun dah lama tinggal top ni

    ReplyDelete
  9. makin rambang mata la nak pilih yang mana satu nak guna hee. tak tahu pulak TOP dh ada benda baru ni. not bad.

    ReplyDelete
  10. takpernah lagi try brand ni, kebetulan esk nak pi cari barang rumah boleh la beli brand ni

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah