Sunday, February 22, 2015

Ragam Mak Sedara &Anak Buah...


Adakala diorang ni bikin hati panas....adakala buat aku dan yg lain2 geram sebab masing2 x faham bahasa..what u expect kan...nama pun budak2...tgh sakit kepala nyut2 masa majlis semalam...aku dihiburkan dengan ragam 4 orang anak dara ni...yang berdiri sambil buat aksi terlampau dan melampau tu pangkat mak sedara tu...sebab dengan aku dia sepupu...anak Pak Su aku....seee....mak sedara paling kecik tu....tapi dh lebih kurang sebaya dengan anak2 buah tu ha...4vorang yang menjadi perhatian especially si kembar...sangat2 retis sebab ramai yg tarik diorang nak bergambar...takde diorang memang x meriah....seronok orang2 Perlis bertandang ke NS....

Nantikan full story...banyak nak diceritakan.....


13 comments:

  1. budak budak memang macam tu kann ^^

    ReplyDelete
  2. Haha, tidak dilupa juga, keletah diorang yang mencuit hati itu la yang buat para ibubapa 'maintain' awet muda.
    Semoga keluarga ni diberkati selalu...insya-Allah.
    #blogspot:rawatankanser2013

    ReplyDelete
  3. Haha, tidak dilupa juga, keletah diorang yang mencuit hati itu la yang buat para ibubapa 'maintain' awet muda.
    Semoga keluarga ni diberkati selalu...insya-Allah.
    #blogspot:rawatankanser2013

    ReplyDelete
  4. Dah nama budak2 mcm gitulah gayanya, kalo diam je kita lak yg risau sbb takut mereka sakit..

    ReplyDelete
  5. Memang macam tu kalau budak2 ni kan sis ;D

    ReplyDelete
  6. dah tengok dalam ur FB.. dorang memang super duper cute arr.. ;)

    ReplyDelete
  7. Itu yang buat suasana meriah tu....penyeri majlis nih..ehheheh

    ReplyDelete
  8. macam² ragam budak kecik biasalah tu kak..tanpa dorang tak meriah lah kan

    ReplyDelete
  9. Semua pun comel2 jak...dan masing2 tunjukan gaya yang mencuit hati....

    ReplyDelete
  10. Budak2 ni kalau dah jumpa geng diaorang memang gini la gayanya. Hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah