Saturday, June 24, 2017

Tampil Anggun Dan Jelita Dengan Jus Lutox Dnars

Baru ni ada tengok kawan share contest menang duit raya dari DNARS dekat facebook DNARS JUS LUTOX (Link http://bit.ly/2siHxm3). Cuma LIKE, KOMEN, SHARE & TAG dan HASTAG #DuitRayaDnars. InsyaAllah ada rezeki tak kemana. 1 Syawal ni keluar result lepas tu, 2 Syawal terus dapat duit raya untuk pemenang. Kalau korang nak join tu cepat-cepat la sebelum hari raya. Ada rezeki tu ada la kan. InsyaAllah.



Sebenarnya pernah dengar tentang Jus Lutox Dnars ni dan pernah jugak tengok kat tv yang Dnars ni sponsor program apa tv cuma SA tak ingat plak program apa. Tapi tak pernah tau sangat untuk apa, so dah kebetulan join contest Duit Raya ni terus baca mencari info Jus Lutox ni. Not bad juga la produk ni. Tengok testimoni pengguna Lutox ni pun boleh kata positif ja semua. Alhamdulillah kan..

SA bukan apa, dalam bulan puasa ni banyak juga beraktiviti. Siang kerja, malam solat Terawih dan kadang-kadang kemas rumah rumah. Biasalah mood nak raya. Dekat-dekat nak raya ni lenguh badan sebab dok shopping. Ehhh.. tak banyak pun. Tapi dah memang sesak kan. Kereta sesak sampai asyik tekan brek, dalam butik lenguh berdiri test baju. Rasa berotot pulak tangan ni.



Nak dijadikan cerita dah kebetulan baca tentang Jus Lutox Dnars ni. SA kongsikan ada 12 kebaikan utama Jus Lutox Dnars ni dengan korang;

Khasiat Jus Lutox Dinars

  1. Kaya dengan antioksidan yang mampu mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan sel tubuh.
  2. Meningkatkan tahap kecergasan tubuh badan.
  3. Menguatkan sistem imunisasi bagi melindungi tubuh badan daripada jangkitan penyakit.
  4. Melancarkan peredaran darah.
  5. Melancarkan proses penghadaman.
  6. Membantu mengawal tekanan darah dan paras kolestrol.
  7. Menyingkirkan toksin dari tubuh badan.
  8. Meningkatkan tahap metabolisme tubuh badan.
  9. Membantu mengatasi masalah angin dalam badan.
  10. Membantu mempercepatkan pemulihan luka luaran dan dalaman.
  11. Jus Lutox Dnars Memelihara sistem saraf.
  12. Memelihara kesihatan tubuh badan secara menyeluruh




Tapi kan.. mulanya risau juga la, sebab tak tau apa kandungan Jus Lutox Dnars ni. Terus Tanya contact FB Dnars tu sebab nak cuba tapi risau apa la yang ada dalam Jus Lutox ni. Lepas di terangkan Jus Lutox ni hanya guna bahan semula jadi. Antara kandungan utama yang ada macam Kurma, Madu, Lemon, Halia, Pegaga, bayam, Markisa, garam bukit dan Delima. Tengok kandungan pun dah jadi yakin sangat dengan khasiat yang InsyaAllah kita boleh dapat.



Alhamdulillah yang lebih meyakinkan bila Jus Lutox Dnars ni mendapat Sijil Pengiktirafan HALAL daripada JAKIM. Tak da la bila minum dengan saudara atok dengan opah ni ditanya pulak halal ke kan. Nak balik kampung nak juga kongsi dengan dorang.

Mostly bila baca review pengguna yang dah minum Jus Lutox Dnars ni ada yang kongsi seronok sebab dah tak rasa sakit lutut lagi. Ada juga yang kongsi dah lama sakit sendi tapi Alhamdulillah lepas minum Jus Lutox Dnars memang membantu memulihkan. Makin tak sabar lak nak cuba minum ni.



Kiranya kalau minum bulan-bulan puasa ni memang lagi bertambah la tenaga. Hujung nak dekat raya ni tak la rasa lemau sangat badan kan. Jadi SA pun apa lagi. Tengah tunggu Jus Lutox Dnars sampai rumah ja ni. Jus Lutox Dnars boleh diambil setiap hari dan sesuai untuk seisi keluarga. Jadi balik raya bukan minum sorang tau. Minum satu keluarga, atok, opah, saudara, sepupu, dan ada lebih boleh la kongsi dengan tetamu yang datang.

Jadi kalau korang nak info dan nak order Jus Lutox ni boleh terus secara atas talian dekat  :

Website : www.lutox.com.my
FB : https://www.facebook.com/juslutoxdnars/

4 comments:

  1. Kena cuba la nanti ni. Selalu takde tenaga. Selamat Hari raya kak SA

    ReplyDelete
  2. alaaaa kenapa raya kedua baru nmpk post ni😂

    ReplyDelete
  3. elok ni dah raya makan macam2 dah ni.. kena flush out balik..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah