Wednesday, May 1, 2019

Pengumuman Top Komentator April 2019

Hi korang....

Happy Labour Day!!!

Bestnya hari ni dapat tido lama sket...setelah sekian lama asyik x cukup tido je ..bila tido tak cukup dah tentu-tentu tak produktif kan...SA hari ni lepak kat rumah sewa..malas nak balik sebab cuti sehari je...lagipun nak mendobi,nak kemas bilik bagai...apa yang x perlu nak buang..setahun duduk sini banyak plak khazanah dari malaya...hahaha...

So hari ni SA nak update tentang pemenang top komentators untuk bulan April blog SA..alhamdulillah ada pemenang baru...syukur...


Tahniah buat pemenang baru... CUYA... ribuan terima kasih diucapkan... sila emailkan details anda ke Suriaamanda@yahoo.com.buat mereka yang tidak menang...takpe..teruskan..mana tau ada rezeki anda pula akan datang...SA buka kembali contest Top Komentator blog SA dan mencari pemenang untuk bulan May 2019.

All the best semua!!!!

10 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah