Saturday, July 23, 2022

Abam Opick & Adik Tiya In The House

Assalamualaikum...

Hi aunty and uncle..

Adik Tiya and Abam Opick balik rumah Mamalong Atuk Uwan.....diorang ada kat rumah hari ni memeriahkan suasana..mama je tak dapat nak layan sangat sebab mama long tengah cramp sebelah badan...penat dh gara-gara batuk melampau ni...doktor x bagi urut sebab ia melibatkan urat yang dh bengkak ..now kena turunkan bengkak baru boleh urut nanti...dh ada dh tukang urut nak datang rumah tapi tu la dia ckp kalau urat bengkak memang x boleh urut..so kena la set time lain...





 

Adik Tiya tengah makan Choki Choki...lepas tu Opick lepak ngan Atuk kat dapur ..tengok atuk potong ayam...leka dia tengok...leka dia tanya itu ini sampai penat atuk nak jawab..nasib baik atuk melayan...

Malam ni SA banyak rehat je..sebenarnya dari siang tadi...nasib Mak Abah faham SA dalam kesakitan...makan ubat radang dan ubat otot buat SA mengantuk...memang kena rehat la sebenarnya....nasib Mak Pah dah kuat dan dah kurang batuk...

Esok pun nampaknya SA x boleh nak kemana-mana la...SA kena lepak je rehat kat rumah....masa untuk rehat...Selasa nanti appointment dengan specialist plak....


Hanya Berkongsi
SA 23072022

5 comments:

  1. moga cepat sihat kak..cantik la tiya..:)

    ReplyDelete
  2. bergilir2 pulak tak sihat ya kak.. semoga cepat sihat kak

    ReplyDelete
  3. seronok pak zain melayan cucu. take care kak.. rehat la biar heal body tu

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahlan segala urusan Kak SA.

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah