Thursday, July 7, 2022

Bekal Hari Ini...

Assalamualaikum...

Hi korang...

Hari ni bawa bekal semula ke office...alhamdulillah masih rajin bawak bekal...hari ni bawak lauk yang Pak Zain masak yang ayam masak lemak tu...lepas tu SA masak udang goreng berlada malam tadi. Dua- dual left over tapi takpe la kan...okey je simpan dalam freezer...pagi keluarkan lepas tu masukkan nasi and bawak pi keja...cuma kali ni takde sayur...ada la belen sayur malam tadi..kailan ikan masin tapi Dania bawak pi keja...takde sayur pun x pe la kan...



Nasi 2 senduk, ayam 2 ketul dan udang 3 ketul...cukup la..


Buah orange 2 biji...bukan oren Navel tu ye...ni oren sunkist kecik2 tu tapi manis gilos...


Petang minum latte sebab semalam x minum latte...hahahaha....

 

Ni dah buntu...esok x tau la nak bawak bekal apa...ke esok x payah bawak bekal..esok Jumaat kan...rehat lama...erm..bleh merayau gak kan....

5 comments:

  1. Esok merayau je, dapat cuci mata ;)

    ReplyDelete
  2. Sesekali beli je makanan, Kak SA. Kadang-kadang kehabisan idea nak bawa bekal apa.

    ReplyDelete
  3. sedapnya oren manis... kita pulak terliur

    ReplyDelete
  4. sama la..x tau nak beli apa..bawak bekal. x tau nak bawak bekal apa..beli plak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????
Comment Yang Elok- Elok Aje Ye......

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah