Wednesday, December 14, 2011

Hantaran My Cousin For Her Wedding This Week

Wedding my kazen this week...suka ati aku jerk paparkan hantaran dia ni...nikah pun x lagi..hehehehe
ada aku kisah..for sure nanti 4 hari aku x blogging kan..so..paparkan jer apa yang ada ni...
tema adalah Biru putih..so dia nak simple..aku buat yang simple..nak kata aku ni pandai sangat takde la kan..
setakat tolong2 jer..

 kesemua hantaran..3 lagi xde dalam gambar..sebab nak buat jumaat nanti
 perfume
 tshirt
 sejadah..
Bunga rampai 
 kasut dan stokin
Al quran

3 lagi xde dalam gambar, choc,sirih junjung dan kek..
x sabar lak aku nak balik kampung minggu ni..adalah aku ajak budak tuh ikut aku balik kampung..tapi kan..dia bz ngan assignment..makanya x dapat la dia nak tgok adat pepatih ngan kenduri
org kampung kan...xper la..lenkali la yer..uruskan mana yang penting dulu..


4 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah