Thursday, December 1, 2011

Luas Mata Memandang

Sapa kata Kuala Pilah xde sawah padi..sapa? eh..eh.. emosi plak petang2 ni...
kat kampung aku ada jer sawah..tahun ni dah 3 kali musim diorang tanam padi...cantik jer hijau pemandangan..selalu lalu kat sini berangan la nak turun tgh sawah bagai nak posing ala2 citer Tentang Dhia tuh..tapi non adonya...sebab dah sampai kampung..dah makan kenyang2..masing2 jadi ular sawa...
ada orang tuh sibuk nak pi Istana Seri Menanti pun xde maknanya..dah berpuluh kali pergi kan...takdenya nak berenti ambik gambar ker..buat review ker...

 cantik kan...gambar amik guna henpon jerk,..
 asyik la dapat gambar tiang lampu ni...
dah rasa macam kat Kedah tapi hakikatnya kat NS...x caya? tgok la papan tanda...belok kanan masuk simpang Istana ke kampung aku..
ada sapa2 blogger nak ikut aku balik kampung?amik gambar Istana Seri Menanti?
meh...jom2....pi kampung aku free of charge..makan pun di tanggung..minyak keta isi sendiri...
boleh???

1 comment:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah