Tuesday, December 13, 2011

Me Now they Called Granny

x leh terima hakikat sebenarnya di panggil nenek..memang ikutkan betul la apa yang diorang ckp tuh..
aku jer tak leh terima hakikat..
hahahaha...at last aku suh jer cucu..( yeww...) aku tuh panggil aku Nanny...boleh?

 kat umah my kazen
 suka betul dua2 moyang ni..
 antara cucu aku...oh tidakkkk....
 Dania dah jadi Mak Long..hahahahaha...
 Ateh dah jadik nenek jugak...
wakakakakaka...atuk dan nenek...

adoiiii...penat aku gelak sorang2 depan pc ni..kang ada lak kata aku x betul kan..sib baik kiri kanan depan belakang aku ni xde orang...
xper la..nak buat caner kan..Nanny pun nanny la..sebab ikut pangkat kan..kalau takkkk
x kuasa aku....

9 comments:

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah