Thursday, December 8, 2011

Seksinyaaaaaaaa....Lambang Keunggulan...

Tak bleh tahan woooooooooooooo... walaupun aku bukan lah peminat tegar fastfood,
tapi aku tetap kalah dengan kemunculan Prosperity Burger ni...
satu2nya burger menjadi pujaan hati aku...

 sangat seksi..apatah lagi dimakan oleh aku yang sememangnya seksi...matik la statement berani mati ni...
seksi la sangat kan...wakakakakak

Sabtu ni nak dating ngan adik2 aku tgok OMBAK RINDU kan...makanya harus la aku mintak
diorang banjer aku makan Prosperity nih....dah tentu2 tiket wayang aku yang beli dan belanja kan...
org berbudi x reti2 adik2 nak berbahasa..
hahahahahah...
kita tgok siapa yang kenaaaaaaaa...
Tungguuuuuuuuuu  ( pinjam ayat FF jap)

8 comments:

  1. sy dah seksi berposperity...lalalala cuma nak tunggu ayam...bila ni

    ReplyDelete
  2. pun baru lepas berseksi dgn prosperity minggu lepas. pedasnya tu yg tak tahan tu. tapi pedas2 pun nak jugak .. hihi.

    ReplyDelete
  3. yewwww...nyampah jugeks....nak jugak ni...

    ReplyDelete
  4. tak makan..
    sbb daging...
    klu ayam okey ler..
    have fun & enjoy ombak rindu yer

    ReplyDelete
  5. ella pon xtertahan godaan dgn prosperity ni along lg2 yg daging..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah