Thursday, December 1, 2011

Filem Ombak Rindu..> Ada Sapa2 nak ajak aku dating tgok citer ni???

Sana sini sibuk orang memperkatakan tentang filem adaptasi dari novelis terkemuka
Fauziah Ashari ni...
aku pun teruja nak pi tgok..tapi xde sapa plak yang aku nak ajak..pi tgok ngan bopren best kan...
tapi tu la...bopren pun xde...caner ni...
sapa readers aku yang lelaki nak pi dating ngan aku tgok filem ni? sila tinggalkan komen anda di ruangan komen eh....wakakakaakakak......giler desperate kan?

 aku ada ketiga - tiga novel ni....setiap novel aku dah ulang2 baca banyak kali...jalan ceritanya..kalau dalam filem mungkin ada yang berubah kan..tapi aku yakin..citer ni bakal meletop..sebabnya...?????
ramai minat Aaron Aziz kan...
muncul di pawagam 1 Disember...hari la noks...sure tiket habis ni kan????
bila nak pi tgok ni....Bront Palare pun ada laaaaaaaa...aku minat ngan dia tuh...hensem..ngan rambut panjang dia...aduhaiiiiiiihidung dia....mak oii..leh gantung hanger baju...hehehehe...
Ngan sapa aku nak pergi ni??????

7 comments:

  1. tiket sold out...my sis booking isnin nya..penuh sudahh..takpe tengok last last la..tak la nak kena mendongak

    ReplyDelete
  2. Mimy
    - dah agak dahhhhhhhh...nyampah tul..

    ReplyDelete
  3. jom along...
    ape2 roger kat sms..
    nak tgk gaks..:)

    ReplyDelete
  4. Lyn
    - jommmmmm...xde bopren...gepren pun ok la...

    ReplyDelete
  5. mcm best jew...tp xde lak cdg nk tgk citer nih...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah