Monday, December 5, 2011

Makan Durian Lagi...

Semalam kat Kampung berkesempatan melayan anak2 makan durian..dapat la 4 biji besar2..
masing2 x sambar tunggu aku yang pada masa tuh tgh mandi..hehehe..berlengas..dari subuh sampai petang semalam x mandi lagi..
masing2 tension jer bila aku lambat keluar dari bilik air...nak2 anak buah aku si Aiman tuh...

 konon larat nak angkat la ...posing jer lebih...
 mana lagi sebijik? hhehehe..dah settle..lambat sangat tunggu aku kan..
 orang sibuk nak makan durian diaorang sibuk nak posing..
seeeee...sexy kan...
walaupun sisa2 batuk masih ada...tapi ada aku kesah...aku balun jugak makan...
heheheheeh....pada yang x makan durian...sangat rugi tau...
sebenarnya x puas makan...
nanti la..balik lagi sekali minggu ni...pulun lagi....

3 comments:

  1. besarnya dan cantik isi dia... sekarang ni memang musim kan.. musim durian pun ye, musim demam pun ye..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah