Thursday, December 15, 2011

Cekelat Menghilangkan Stress?

Aku tak tau la betul ke tak dorang duk cakap kalau stress makan cekelat...mcm aku nyer peel..kalau stress aku memang makan..x kisah la makanan berat ker, segera ke..apa ker...tapi bila tiba bab cekelat ni...
Aku lagi stress..x hilang2 stress aku..x tau la pesal...stress plak aku nak habiskan cekelat nih....

 cekelat Dove yang sumpah x sedap tapi habis licin aku makan x pelawa pun bos ke atau kawan lain..
 cekelat Cadbury yang memang kesukaan aku ni....pun habih jugak.....stress tetap x hilang....sampai kat umah dah mandi baru la aku rasa sejuk hati skit...
 alamak..pesal gamabr ni aku nampak chubby ni..
hehehe..x dapat jadi model iklan cekelat mcm Juliana Evans tuh..
jadi model iklan kat sini jer cukup la...
silap kan..patut eh gambar ni tepek semalam..tapi hati ada sikit panas jugak..maka aku tepek today..
bantai la..sapa nak marah pun kan.... 

4 comments:

  1. coklat mmg di akui penghilang stress...makan je rasa cool

    ReplyDelete
  2. saya pun byk jer stok cokelat nie... kalau tension jer ngap... memang best

    ReplyDelete
  3. mkn coklat bkn boleh hilangkan stress..
    tapi sbb teringin..
    hahahah

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah