Friday, December 9, 2011

Fiesta Buku CESB KL Sentral - Today Last Day

Melayankan kawan aku pi beli novel kat KL Sentral ni tadi..sampai aku pun terjebak sama..ada kawan bermakna aku boleh amik gambar walau masih dalam keadaan was was...hehehee...ingatkan ada lah turun harga diskaun ke 50% ke kan..haram...

Backdrop promosi dan siap ada pentas..
 kebanyakkan novel lama tau...tapi ada gak naskah baru tp mahal la..
 majalah gila2 yang lama diorang jual RM1.50 senaskah..nasib baik aku dah x minat komik...
 Novel Bukan Puteri Lindungan Bulan haraganya RM49.90 tp l;epas 20% diskaun jadi RM39.92
Antara novel2 yang diskaun 40%.. 
 tuan tanah sempat bergambar walaupun blurr..kawan aku ni memang takde tokoh jadi photographer la..
Pandangan dari tingkat 2..

tak ramai orang la masa ni dimana aku percaya sebelum2 ni ramai yang dah terjah..
aku mula2 nak temankan kawan..last2 terjebak 2 buah novel lagi...
aduhaiiii....memang x leh blah..
novel apa?
next entry eh...

1 comment:

  1. cesb tak minat sgt..tp kalau karangkraf laju berdesupp

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah