Thursday, December 8, 2011

DURIAN KURA KURA..

dapat email dari kawan opis...terkejut beruk aku tgok ada lak durian kura kura..
biar betul kan..mcm tak logik jer..tapi siap ada gambar..
kat mana tempat ni idok ler teman tau...ehehehehe

 nak elakkan dari kena curi oleh si beruk kot..
 berbuah di batang2
 senang la mcm ni kan...dia masak petik jer..xde sibuk2 nak tunggu gugur..
 si..sampai kat perdu pokok dia berbuah...
 kalau aku dapat tanam pokok durian mcm ni..sure untung ni...nak jaga jer letak sangkar mcm kat atas tuh..kat batang2 pokok tuh pun letak jer sangkar
udah..mcm ni pulak ghoper isinya..sedap ker ni...pucat lesi jer kaler eh...
ni..mesti x best ni...kan??

No comments:

Post a Comment

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah