Wednesday, December 7, 2011

Mainan Terbaru Si Kembar

Ari tuh Ibu sikembar tag aku kat FB pasal company jual menan nih..huh..gambar kat FB punya la besor..
sekali bila dah beli...mak oiii....awat kecik bonar nih....macam x berbaloi....hehehehe...
apa pun x de kesian bila muzik eh..lagu LAMBADA...gelak aku hokeh...

 2 ekor catterpillar
 kesian aku tgok menda alah ni..walaupun ada muzik..masih x mampu mengubat hati si kembar kalau mulut dah terbukak lebar...kalau dah meraung la kawan2
yang ni jenis lekat kat tangan
ok la benda ni..leka diorang duk main benda ni...
pas ni aku nak carik flash card la bagi kat diorang...

4 comments:

  1. oh suka mainan lekat tangan ni...best baby gigit habis basahhh

    ReplyDelete
  2. bestnyer sikembar dapat menan baru yerk... tapi mainan kalerpul gini mmg elok utk otak budak kecik...

    ReplyDelete
  3. Mimy
    - ada gak bahaya nyer mimy..takut budak batuk

    ReplyDelete
  4. Cho Zila
    - masalah bila berebut..kalau boleh dua2 tuh salah sorang nak..

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah