Thursday, December 8, 2011

Pinggan Mangkuk Lama

Masa kenduri ari tuh...mak lang keluarkan pinggan mangkuk lama..
aku sgt teruja..sebab aku memang membesar dengan pinggan mangkuk ni...cuma dah lama x guna..
ingat dah xde dalam simpanan sesapa dah..
sekali adaaaa
teruja u ols...

 sgt cantik..klasik...
 seee...klasik giler ok..walaupun banyak cacat cela tp aku masih kagum...
sampai aku offer nak jadi tukang bassuh...tuh tangan aku la tuh....
cuci...cuci....
hantar cepat banyak2..tender basuh pinggan memang aku yang pegang...
sampai kembang tangan2 aku...

9 comments:

  1. haah kat rmh mak pun tinggal sekeping jer pinggan camtuh... tahan lama tuh..

    ReplyDelete
  2. kat sesetengah rumah, pinggan2 lame ni dieorg buat hiasan tau....mmg cantik.....

    ReplyDelete
  3. my mum still pakai lagi pinggan nih..:)

    ReplyDelete
  4. Lieya
    - sayang kan kalau buang2..elok simpan wat hiasan

    ReplyDelete
  5. Sue
    - kg katner..jom bwk i pi jumpa ur mum..hahahahah

    ReplyDelete
  6. lyn masih ade kat rumah pinggan mangkuk lama ni..
    dah kitorang guna tuk hari2...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah