Monday, December 12, 2011

Kopi Mak Dara U Ollsss.....

When i bought this coffee..ramai yang perli2 aku...lorrr...salah ker aku minum kopi ni...just untuk kesihatan jer pun..bukan sebab aku nak jadi anak dara ke hapa...sempit tul la pemikiran orang sekeliling aku ni...
kopi ni bagus untuk kesegaran badan..pada yang selalu letih2 tuh boleh cergas..

 mcm Ibu ni...umur dah cecah 70++ tp udah mcm umur early 50 jer..

20 sachet dengan harga RM19.00 aku beli kat toko jamu masa pi Tesco Sabtu ari tuh..
puncanya Pak lang aku cari Kopi Mahkota Dewa, terus aku pun nampak kopi ni..terbelek2 jer la kan..pas tu mulut ni gatal pi tanya kehebatan kopi ni..terjebak..terus terbeli..
padan muka aku...

5 comments:

  1. nanti kasi review yer...kalu baguih nak cubalaaa

    ReplyDelete
  2. tgk gmbr model mak dara tu mesti asyik nk gelak je.. hikhikhik

    ReplyDelete
  3. nampak hebat.. meh citer skit kehebatan kopi mak dara lepas along dah rasa..
    malas nak google :)

    ReplyDelete
  4. mana taw kan long..pasnie badan cantik cam mak dara tue....yus pun jeles...

    ReplyDelete
  5. tak salah la la jadi mak dara semula...auwwwww

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah