Thursday, December 15, 2011

Sarapan Hari Ini

As usual hari ni lambat sikit..lambat 15 min dari waktu office..biasala naik komuter kan..kena la terima hakikat..sib baik dapat bos yang ok..sporting..janji kerja siap kan...
mood kerja adalah ke laut sebab dalam otak ingat cuti jerk..hehehehe...esok blog ni akan bercuti sampai isnin..Selasa nanti la aku jumpa korang balik..
aku cuba la tepek bahan apa yang ada utk hari ni...supaya korang x boring..

 Susu cekalt kegemaran mama dan anak kesayangan eh...wajib ada..
 karipap beli 3 ketul dah tinggal seketul baru nak amik gambar
mee goreng sambal kerang...

alhamdulillah rezeki pagi ni...rezeki dari allah...alahai..kejap jer kenyang nyer ni...kul 12 kang lapar la balik...
mcm ada bela hantu raya lak kan..hahahaha....
badan x gak gemuk2..
apa pun...mak bahagia noks..hehehehe..

3 comments:

  1. susu coklat dutch lady nie yus minum menggantikan susu anmum....

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...saya pon minum susu dl tu tapi strawberry akkekekee

    ReplyDelete
  3. dutch lady mmg minuman ku hari2..
    hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah