Wednesday, July 17, 2013

Menu Semalam


Malas nk fikir kan...buat mee goreng jer...senang.. sampai rumah pun cepat jugak..
Semalam balik sendiri sebab tu cepat sampai...itu la ghuper meegoreng x berapa nk basah sgt aku punya....rencah pun itu je yg ada..cari kerang xde plak ..if letak kerang lg best.. 
Semalam berbuka sorang2...masa balik tu dorang ada tp tu la...
Dh nk berbuka masing2 pakat berbuka kat luar...
Aku diam jer la kan....so...berbuka la sensorang....aman sikit...tp kejap jer la diorang pi..
Kul 8 lebih dah balik...cepat betul baliknya...
Aku lepak terus dlm bilik...xde rasa nk tgok berita ke apa ke....tido lg best...
Bila la nk jumaat ni...nak balik seremban...sure best berbuka dengan family...malam tu lepas berbuka semua nk gerak pi Muar...
Menghitung hari la nampaknya...esok dh khamis.....

25 comments:

  1. den setakat nih pernah berbuka sekali jer dengan wife....huhu

    ReplyDelete
  2. simple pun best along..
    lagi best n meriah berbuka dgn family

    ReplyDelete
  3. kite suker kite suker... hahaha

    ReplyDelete
  4. Alahai kak. Tak pe, weekend akak balik umah org tua kan? 5 hari je buka posa kat umah bujang tu. Hehehehe...amboi, mewah mee grg akak tu.

    ReplyDelete
  5. meriahnyer tgk mee goreng ni...
    mcm2 hadoooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot boleh letak ketam...I letak ketam tau...

      Delete
  6. byk nye udangggg
    sedap niiiii
    lau umah sebelah harus kita share2 bagi2 makanan ye dop hehehe
    so tiap2 mggu balik seremban ke
    syoknyer mkn ngan famili..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh lavpindah sebelah umah I...huhuhu..

      Delete
  7. Replies
    1. Sendiri mkn...x tau la sedap ke tak..hihihi

      Delete
  8. aku balik semban hujung minggu ni, kalau tak, sure kita boleh jumpa kan nok..

    sedapnya aku tgk mee goreng ko nok...ada byk udang...i like!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la..minggu ni aku pi muar plak....bag ko dh sampai plak tu...nanti kita plan lain eh...

      Delete
  9. alhamdulillah....rezeki allah...sedap jugak tengok mee goreng tu..

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah... rezeki jugak tu.. nmpk sedap...byk udang... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg suka ltk rencah byk...puas makan...

      Delete
  11. Sempoi je mee goreng + layan sorang2 lagi beshhh ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaa...tau x pe...sorang lg bagus...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah