Tuesday, July 23, 2013

Fashion Dari Melinda Looi..

sumber fb melinda looi..

Terpana...teruja....terjatuh cinta...dengan hasil sentuhan Melinda Looi...cantik kan?
berangan jer la nak beli dari Melinda Looi...x mampu aku de..even aku retis sekalipun aku x mampu..kui..kui..kui....agak2nya nanti lepas raya aku nak tempah la design macam ni...harap2 tailor aku boleh buat...beli kain..then ikut design ni...
cantik kan?setuju x?


12 comments:

  1. Haihhh...adik akak tukang jahit, pelanggan dia pun mcm tu bawak gambar ja lepas tu dialah pening2 pusing gambar, pusing kain tapi puas hatilah lepas siap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waa..kat mn dia? Boleh la kirim tempah kat dia..

      Delete
  2. cantiknya...orang yg kurus sesuai ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg kurus je ke? ? Alahaiiiiii..eh kira akak kurus la ni kot...huhuhu. .

      Delete
  3. org tinggi cantik la pakai kan... deqla ni rendang x berbuah...haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deqla pun boleh la...pakai kasut tinggi...

      Delete
  4. Cantik bg org yg berbdn cntik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..setuju...eh..cantik ke badan I...

      Delete
  5. cantik... tapi kalau orang kurus oklaa.. klu macam sye.. harapan je.. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala...jgn la ckp cenggitu syida..apatah lg akak ni ha...

      Delete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah