Monday, July 22, 2013

Rezeki 10 Ramadhan Lepas


Alhamdulillah rezeki dpt choco dates with almond ni...special thanks to colleague Mazley Mahazir sbb sudi bagi...bukan aku sorang dapat...receptionist ngan sorang lg secretary pun dpt sama....arabian delights ni keluaran Yusof Taiyoob rupanya....dh selamat settle kat Muar ari tu...terima kasih daun keladi...tahun depan bagi la lg.....

posted from Bloggeroid


9 comments:

  1. Alhamdulillah.. Lapang aje rezeki bln2 ramadhan ni kan..

    ReplyDelete
  2. rezeki...mmg sedap chocdates ni. yummy!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki akak...sedap kan chocodate..farah n kwn2 ofis selalu order ramai2 sebab boleh dapat murah kalau order banyak..kami beli terus kat kilang dia.. ;p

    ReplyDelete
  4. Yusuf Taiyoob memang pelbagaikan keluaran kurma dia kan. Mesti yummy..yummyyy...

    ReplyDelete
  5. bestnyaaa

    akk dulu kerja ada dpt juga .. skrg x dah .. beli aje huhu

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum suria...rezeki tu dpt coklat n kurma..;)

    ReplyDelete
  7. wahhh...sedap x?shaila pun teringin nak rase..^^

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah... rezeki ramadhan... =)

    ReplyDelete
  9. Pergh macam sedap je tu AS ...

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah