Sunday, July 28, 2013

Menu Iftar Ramadhan ke 17


Jumaat...aku cuti...macam biasa balik Seremban...Khamis petang tu aku dah balik dah...lambt gerak maka berbuka dalam Train...first time tau berbuka dalam train..sib baik sebelum naik train dah beli sandwich ngan jus laici...
biasa la orang kerja di perantauan kan...hahaha...ayat x leh belah...

meh tgok menu Iftar ke 17 

 gulai kacang buncis campur kerang
 gulai Ikan Patin
 telur dadar campur tomato
cucur udang ..

Aku berjaya diet nasi ..makan cucur udang je...pas tu meratah lauk...
entah kenapa tekak x nak nasi plak...tp sahur tu layan jugak nasi..hahaha..xde makna nak mendiet..
berat badan pun x berapa nak turun bulan posa ni...sama jer lebih kurang...timbang ari tu ada la turun 1kg...pas tu maleh aku nak timbang lagi...korang cane?
makin kurang berat badan ke or sama je?


6 comments:

  1. Simple.. Tapi semua sedap2.. Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah. ..bila balik rumah mak mmg boleh mkn sedap2

      Delete
  2. den macam dah kurang 2kg...yahoo...!! hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2kg banyak tu...terus menjeles jap

      Delete
  3. Yang bestnya walaupun kerja di perantauan tapi lauk iftar dah siap tersedia...kan best tu hehe

    ReplyDelete
  4. menu pertama tu deqla suka.. mmg pantang dgn apa2 je masakan yg ada lauk kerang! ;)

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah