Wednesday, July 24, 2013

Riadah Petang

Ni aktiviti wajib setiap petang bila atuk balik kerja dan kakak balik sekolah...



Lepas mandi petang masing2 dah auto tau dah...mesti nak pi mainan....
dapat main kejap pun jadilah sementara tunggu ibu dan ayah balik kerja...if x...melalak sampai la ibu dan ayah balik....
budak2 kan...bukan main lagi....celik2 mata jer dah ada macam2 benda dah....cuba zaman kita dulu..
sesekali dapat pergi main kat padang mainan pun dah kira seribu nikmat dah...
correct me if im wrong....


14 comments:

  1. Btul tu...bkn kata hari2...klau dpt sebulan sekali tu pun dah kira untung...bebudak la ni je mcm2 adanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la...celik mata dh ada laptop...dh ada tab..kita? SA merasa main congkak lubang eh korek tanah bawah rumah tau. ..

      Delete
  2. Yes btl la tue akak.. farah dulu kalau dpt pergi padang mainan mana mau blk rumah dah..rasa mcm nak tido jer kat padang mainan tue.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...zaman akak x merasa de...rasa pun time tadika jer la...

      Delete
  3. bawa mereka ke taman permainan pun dah gembira sangat...memang mereka sangat suka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu ema...diorg paling suka...

      Delete
  4. kembar dah pndai main endoi.. comei je tgk.. yup setuju.. dulu lain, sekrg lain.. dorang mana ade main masak2 dah mcm kita.. hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn....ingat lg main masak2 tp curi telur itik kat reban nenek....hahaha.....

      Delete
  5. rajin dania melayan si kembar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorg sgt rapat...if kakak dania xde sibuk tanya...mana tatak ni......

      Delete
  6. bdk2 skrg memang.. anak akak kembar ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kembar tu anak buah....yg kakak dania tu anak tunggal akak....anak buah pun kira anak akak jugak la...

      Delete
  7. amik angin petang katanya.. hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah