Friday, July 19, 2013

Edisi Mencari Hasil Laut


Aku x ingat aku dh publish ke belum entry tentang hasil laut ni...nak godek balik entry aku malas..so dari xde bahan aku tepek jer la... hari ni best skit dtg kerja
Sampai bos pun tegur...amboi...berseri2 hari ni kenapa....ohhhhhh....sebab first time aku berbaju kurung di hari Jumaat....hihihi...ok...melalut sudah....kang ada yg muntah


Ni adik aku yang no 4..Ateh...dh kahwin eh...but lom ada anak lg..tolong doakan ye...


Besaunya udang tu...baru naik dari laut...terus kena sambar...


Saje nk bg aku jeles la tu kan....


Antara Ikan2 yg ada...segar2 tu.....

 
Mak ngan abah pilih Ikan


Geram aku tengok udang2 ni ha....buat masak kari sedap ni...

Hari ni....malam ni nak gerak pi Muar....esok pagi nak pergi Pasar Parit Jawa...
Nak cari hasil laut yang segar2...
X sabar plak nk jumpa si bujang Ikie....



13 comments:

  1. amboiii jeles niii...segar bugar tau..

    ReplyDelete
  2. bestnye udang segar tu
    geram je tgk
    ni lau dpt masak sambal petai pun sodap adoi terliur sudah..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini mmg udang baru...beli kat kg nelayan..uiii sambal udang petai...bestnya...

      Delete
  3. Uish!! bsrnya udang tu kak. Bt msk cili tu, sedapnya!

    ReplyDelete
  4. wah... segarnya udang tu... sedap nih..

    ReplyDelete
  5. Udang tue goreng tepung mesti sedap.. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pun sedap...meh la beli tepung magic...senang nk buat udang goreng tepung..

      Delete
  6. bes kot dapat hasil laut segar2 tu.. skg ni mmg kena makan ikan..jadi kena carik yg segar2 baru bes..!

    ReplyDelete
  7. Bestnya dpat makan hasil laut yg segar2...kat KL susah nak cari

    ReplyDelete
  8. Kat mana ni? Kalau dekat nak cari laa

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah