Monday, July 22, 2013

ABC Mama....ABC...


Korang nampak?
Nampak kan?ini la seni lukis dari si kembar berdua tu....menyirap weh darah tgok setiap bucu dinding rumah aku penuh ngan nukilan berseni diorang berdua....
aku buat2  marah....aku cakap....
Sapa punya kerja ni???sambil cekak pinggang...
datang Aressa cakap kat aku....
ABC...Mama...ini...ABC......
Kalau korang la kan...bila diorang buat muka comel mcm tu..korang nak marah ke?
x jadi marah weh....terus aku gelak....
Nak raya dah ni..aku decide nak cat balik...Abah aku ckp..biar dulu...tunggu diorang besar sikit.....
masalhnya bukan takat dinding je....sofa putih aku tuh pun dah berconteng...
Huwaaaaaaaa........



6 comments:

  1. hahahhaha adoii sabar yo lah.. ;D

    ReplyDelete
  2. hahahaahah...abis laa raye ni kene cat umah along....biase la tu along, budak nak membesar mmg gitu...along belikan laa whiteboard ke papan hitam tuk si kembar menunjukkan bakat terpendam conteng2 nie heheheeh

    ReplyDelete
  3. ABC?
    hahaha..
    tang mn ABC tu kak..
    pandai btuil diorg amik hati mama dia..
    haha.

    ReplyDelete
  4. samalah kat rumah tu..si abg tak buat..tp si kembar tu habis semua dia conteng...siap atas sofa sekali..memang sakit ajer mata tengok

    ReplyDelete
  5. Hmm... Nk marah pun tadi kdg2 ank2 nj.. Xpe lah biarlh diorg tnjuk kekreatifan diorg.. Heee

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah