Monday, July 29, 2013

Dah bertunas dah...


Tadaaaaa....dh besar dah pokok bunga ong aku....dah bertunas dan dh besar...
Mak ckp ada ong tuh...x tau nama pokok ni...aku juz panggil pokok ong...

Nampak x?

Aku close up...nampak kan...

Seronok betul tgok dia dh bertunas...yg kat opis pun dh byk anak dia dh...
Nak bawak balik boss aku bising..acaner??


15 comments:

  1. Memang ong ni sebab dah bertunas SA...hehe
    Cantik jugak pokok nikan

    ReplyDelete
  2. bela pokok mcm ni senang dari pokok yg berbunga kan SA..

    ReplyDelete
  3. Pokok ong..? Pestime dgr...umh sy ada 2 pasu pokok bunga ni...senang nak jaga..sbb tu ditanam...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokok ni x perlu air yg byk sbb tu sng jaga...3 hari sekali baru siram. .if byk air cpt mati..

      Delete
  4. wahh.. menjadi eh tanaman along.. kalo deqla yg bertanam awatnya x jadi..haha.. tgk tangan jugak kot.. ;)

    ReplyDelete
  5. ingatkan pokok duit2..hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina panggil money plant...pokok duit la tu kot...

      Delete
  6. wahhh...rajinnya menanam..saya tak pernah menjadi kalau menanam..mesti pokok mampus..tangan panas mak kata!! haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikutkan SA tangan pns jugak tp ok plak tanam pokok kali ni..

      Delete
  7. ada ong la kalau tanam ini pokok ya..hikhik.
    tp kat opis2 byk tanam pokok ni.kadang cam pokok plastik pun yer gak

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah