Thursday, February 23, 2017

Koleksi Novel Belum Sempat Baca


Hi korang...
Hari ni aku demam...tapi masih kat opis...ikutkan malas nak makan ubat sebab tengah kerja..tp tak nak melarat makan jugak ubat..now dh rasa ok skit...so hari ni tak tau nak update apa...belek hp tgok ada gambar novel ni..5 buah novel yang aku blom sempat baca...tp anak dara aku dh baca 2 buah tu dh...itupun dia baca time cuti sekolah...dia mengikut hobi aku jugak rupanya..suka membaca..
Itu Novel yang ada kat rumah seremban tau..yang kat rumah sewa ada lebih dari 10 buah lagi x bawak blik..ada yang dah baca dan ada yg blom baca..ntah bila ada masa terluang pun x tau la...ikutkan nak jual murah novel yang kat rumah seremban tu..tapi sayang pulak..dh lama buat koleksi takkan nak jual kan...tak kuat plak hati ni nak jual balik novel tu..lebih kepada sayang..kalau dikira balik harga novel tu semua confirm beribu duitnya..hahaha..tp kalau jual semula mmg x leh nak letak rega tinggi la kan...mau kena caruts kang...

Bila vitamin M ni nak menjauh pergi...

12 comments:

  1. semoga cepat sembuh... wahhhh banyaknya novel..

    ReplyDelete
  2. uii..bnyaknya..tebal plk tu..klu cik nor sthn xabis lagi baca..:)

    ReplyDelete
  3. Yeay sep sikit. Hobi kita sama kak. Kinah pun ada beberapa lagi yang tak baca. Tunggu R datang hihi

    ReplyDelete
  4. wah..banyaknya kak..seronok kan tgk buku banyak gini :)

    ReplyDelete
  5. Semoga cepat sembuh SA..musim nie,Kak Sue minat juga membaca tapi Kak Sue suka cerita seram..pastu nak pergi bilik air pun takut dah..ehehe..

    ReplyDelete
  6. Banyak lagi tu kak. Heheh. Nani ni pun banyak lagi novel pending

    ReplyDelete
  7. Wow..banyaknya novel. btw semoga cepat sembuh ye sis ^^

    ReplyDelete
  8. amboi....byk nye x abis lagi...

    ReplyDelete
  9. I ada 12 or 13 tak baca..tak dan hehe

    ReplyDelete
  10. Sama dengan ai.. tapi la ni ai ada satu sikap bila baca novel dah tak macam dulu. Baca depan.. belakang.. tengah.. ikut suka nak baca m/s yang mana ai suka.. hehehe..

    ReplyDelete
  11. adik tak berapa minat baca novel,,hehe..adik biasa baca majalah dan blog je

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah