Sunday, February 26, 2017

Selamat Pengantin Baru Jep Sepahtu & Sariyanti


Setelah puas menafikan hubungan cinta yang terjalin antara Jep Sepahtu dan Sariyanti...Akhirnya Malaysia dikejutkan dengan berita perkahwinan kedua- dua artis terkenal ini...Jep Sepahtu dan Sari Yanti difahamkan bernikah di Dewan Mercu Mustapha Kamal sekitar 11.50 pagi tadi yang diakadkan oleh bapa pengantin perempuan sendiri iaitu Dato’ Mohamad Nazari.

Pasangan ini mengadakan majlis pernikahan secara tertutup dengan dihadiri keluarga & rakan terdekat sahaja. Best la Jep...senyap2 jer pas tu tau- tau dah nikah....baju Sariyanti tu cantik giler..Jep pun segak dengan persalinan sedondon...

Selamat Pengantin Baru Jep & Sariyanti...Barakallah...semoga berbahagia hingga ke jannah!!

13 comments:

  1. Senyap-senyap bercinta. Baguslah. Semoga berbahagia buat kedua pasangan ni

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru jep & sari..:)

    ReplyDelete
  3. Dua2x sgt cantik dan hensem. Merpati sejoli sgt. Selamat pengantin baru Jep & Sari. :D

    ReplyDelete
  4. Moga kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Ai suka dengan dorang berdua.. sweet je dorang kan..

    ReplyDelete
  5. Dorang ni diam diam ubi berisi. Haha. Moga kekal hingga ke syurga ^^

    ReplyDelete
  6. Aduh dah kahwin.. hehehe.. Kepada abang-abang yang baru berjinak dengan sukan memanah sebab hobi yang sama dengan sariyanti bolehlah gantung balik busur tu.. Hikhikhik

    ReplyDelete
  7. saya pun tak tahu yang depa ni bercinta. tup-tup dengar dah nikah. Semoga depa berbahagia hingga ke anak cucu

    ReplyDelete
  8. Sama cantik sama padan bagi pinang dibelah dua :-)
    Semoga bahagia hingga ke Jannah

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..
    semoga jodoh mereka berkekalan..

    ReplyDelete
  10. Dua dua sama cantik sama padan..

    ReplyDelete
  11. cantiknya baju nikah kak sari yanti tu..btw,selamat pengantin baru kak sari dan abg jep

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah