Wednesday, February 8, 2017

Lempeng Bekal Dari Ibu Berjaya Naik Pesawat!


Tinggi Kasih seorang ibu terhadap anak kan?
Seorang lelaki di China di benarkan bawak lempeng seberat 15kg menaiki pesawat lepas dia habiskan cuti sempena Tahun Baru Cina.Ikutkan dia tak berjaya sebab lempeng tu terlalu berat tap kakitangan syarikat penerbangan tak sampai hati menghalang sebab dia kata makanan itu dibekalkan ibunya..bukan setakat lempeng je tetapi dia turut membawa beberapa balang sayur jeruk.
Kerana bekalan yg dibekalkan ibunya itu dia berjaya bawa semua makanan tersebut
Menaiki pesawat...
Kasih seorang ibu mampu menepis undang-undang menaiki pesawat walau pada hakikatnya bahaya...jangan lepas ni ramai plak guna alasan yang sama nak naik pesawat...mungkin lelaki tersebut bernasib baik masa tu..kan?

11 comments:

  1. banyaknya skali bekal..mak cik nor bekal ckup untuk skali mkn jer..lps tu pandailah cr mkn sendiri..hehe

    ReplyDelete
  2. dgr radio psl cite ni pg td..kasih ibu kn bekalkan ank lempeng

    ReplyDelete
  3. 15kg tu bukan sikit..Untung anak ada emak buat lempeng banyak untuk bekal

    ReplyDelete
  4. lepas ni berkg rendang pun boleh bawak naik kapal terbang, 'masakan ibu' katanya :D

    ReplyDelete
  5. banyaknya... kasih syg ibu...
    sampai kakitangan situ pun tak sampai hati nk kata tak blh

    ReplyDelete
  6. sebakkk baca...bertuah anak dia dapat ibu penyayang camni.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah.. dia dilepaskan untuk menaiki flight. Pastinya dia sangat gembira kan.

    ReplyDelete
  8. Lempeng sampai 15 kg? Kasih seorang ibu.. Terharu T.T

    ReplyDelete
  9. hurmmmm... untuk makan ke untuk niaga.. teringat cerita rombongan cik kiah ke kelana jaya.. tempoyak meletup dalam bas.. hehehe

    ReplyDelete

Heyy Gojes..Any Comment????

Suria Amanda Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah